استراتژی های سرمایه گذاری در بازار مسکن

دسته: دسته‌بندی نشده
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳

[کنفرانس،همایش، سمینار]
مشهد -
برگزارکننده: دنیای اقتصاد سرپرستی خراسان رضوی

تاریخ شروع: پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - تاریخ پایان: پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳

تلفن تماس با دبیرخانه: 16 - 05137237514
نمابر: 37237515 - 051
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: events@easteconomy.ir

• عوامل موثر بر رضایت مشتری و ملاک های ارزیابی کیفیت خدمات در بازار املاک و مستغلات.

• الگوهای بازاریابی املاک و مستغلات (AIDAS ، STEINER ، پردازش اطلاعات ، سلسله مراتب تاثیر پذیرش و نوآوری).

• هدف ها عرضه کنندگان و خریداران در بازار مسکن

• الزامات عرضه کنندگان و حقوق مشتری در بازار املاک

• ارئه نکاتی در مورد فروش املاک و مستغلات بر اساس الگوی کالیفرنیا.

• مدیریت قیمت گذاری در دوران رکود.

• برنامه ریزی و پی ریزی و مدیریت سازمان فروش در شرکت های ساختمانی.

• مدیریت ارتباط با مشتری و تبلیغات در پروژه های ساختمانی.

• طرح مباحث روز بازاریابی و انطباق آن با بازار پروژه های ساختمانی.

• برآورد میزان بازدهی و معاملاتی مسکن و اجاره در دو سال آینده.

• تاثیر انتخابات، مذاکرات، مسکن مهر، وام مسکن، مرحله دوم هدفمندی بر بازار مسکن.

• تاثیر تحولات اقتصاد کلان، سیاست های دولت و بانک مرکزی، بودجه ۹۳ بر بازار مسکن.

• مقایسه بازدهی پروژه های ساختمانی کشور و سایر بازارها در بیست سال گذشته و آینده.

• بررسی سیکل های خرید و فروش و ساخت و ساز مسکن.

• بررسی دوره های رکود بازار مسکن و بررسی طول مدت دوره رکود فعلی.

• بررسی گزینه های مناسب سرمایه گذاری در رکود و رونق.

• بررسی بهترین استراتژی برای سازنده، مالک و خریدار در زمان رکود و رونق.

• بررسی امکان افت بیشتر قیمت و حباب های قیمتی.

• تحلیل بازار اجاره و رابطه آن با بازار خرید و فروش.

• ارائه آمار متنوعی از میزان ساخت و ساز، جوازها، معاملات، سرمایه گذاری، وام مسکن و …

• چگونگی تامین مالی پروژه های نیمه تمام در شرایط رکود.





مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1051
برچسب ها: