اصول و استراتژی های مشتری یابی در بیمه های عمر

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - مدرسه عالی کسب و کار ماهان
برگزارکننده: مدرسه عالی کسب و کار ماهان
تاریخ شروع: یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴
تلفن تماس با دبیرخانه: 88401313
نمابر: 89788042
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: mahanbusinessschool@gmail.com
اصول و مفاهیم پایه در بازاریابی بیمه
تفاوت های دیدگاه بازاریابی انبوه (Mass Marketing) و معایب آن
دیدگاه بازاریابی خُرد (Nano Marketing) و لزوم استفاده از آن در بازاریابی بیمه های عمر
متدهای تقسیم بندی بازار و انتخاب بازارهای هدف متناسب با بیمه نامه عمر پیشنهادی
خلق نانومارکت های واجد شرایط بیمه های عمر با متد MTMN
سنجش معیارهای جذابیت یک بازار هدف ویژه بیمه های عمر
سنجش معیارهای توانمندی نماینده برای فعالیت در یک بازار هدف
مفهوم شبکه های شطرنجی در تعیین بازارهای هدف در بیمه های عمر
نمودار چرخه عمر محصول (PLC) و نقش آن در مدیریت بازارهای هدف در بیمه های عمر
معرفی ماتریس BCG و نحوه به کارگیری صحیح آن در راستای آنالیز و مدیریت بازارهای هدف و ترکیب پورتفوی نمایندگی های بیمه
نمودار انتخاب بخش و کاربرد آن در تجزیه و تحلیل فروش بیمه نامه عمر در یک بازار هدف خاص
معرفی ماتریس GE و نقش تعیین کننده آن در تعیین استراتژی های کلان بازاریابی و فروش یک نمایندگی، کارگزاری یا شرکت خدمات بیمه
مفهوم Positioning یا موقعیت گذاری بیمه نامه عمر در ذهن مشتری
شناسایی عضو هدف در واحد های تصمیم گیری (DMU) موجود در بازارهای هدف
کاربرد مزیت فایده و مزیت رقابتی در تعیین روش فروش بیمه نامه عمر به مشتریان موجود در یک بازار هدف خاص
تحلیل مزیت رقابتی در راستای تعیین استراتژی های صحیح تبلیغاتی و بازاریابی ویژه یک نمایندگی بیمه
مدیریت ارزش ادراک شده مشتری (Perceptual Value) از بیمه عمر و ارتقای آن تا سطح ارزش واقعی (Actual Value) بیمه نامه
مفهوم قیف فروش و مراحل ششگانه معرفی تا خرید بیمه عمر توسط مشتری
مفهوم و کاربرد جدول تحلیل ارتباطات در تعیین دقیق شکاف میان ارزش واقعی بیمه نامه عمر با ارزش درک مشتری از این بیمه نامه
طراحی نقشه ادراکی (Perceptual Map) در مدیریت شکاف ارزش ادراک شده و ارزش واقعی
مفهوم Golden Time یا زمان طلایی ملاقات با مشتری
فرمول خلق پیام بازاریابی درست؛ انتخاب رسانه درست؛ انتقال پیام توسط رسانه به مشتری درست؛ با هدف خلق زمان درست برای ملاقات با مشتری
مدرس کارگاه:استاد حامد عسگری
مسئول یا دبیر همایش: مهندس محسن شکوهمند
امکان ارسال مقاله: بله