اولین سمینار تخصصی روانشناسی و مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان
دسته: دستهبندی نشده
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - هتــل ونـــوس
برگزارکننده: شرکت ITCC INTERNATIONAL
تاریخ شروع: پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - تاریخ پایان: پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
تلفن تماس با دبیرخانه: 22876157 - 22875563
نمابر: 22876157
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: seminar@itccertificate.comi
انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها
تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان و چگونگی برخورد با مشتریان ناراضی و عصبانی
تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت
مدیریت مهارت های کلامی و غیر کلامی(زبان بدن) در ارتباط با مشتریان
تیپ های شخصیتی نه گانه انسانها و نحوه برقراری ارتباط با هر یک از تیپ های شخصیتی
مهارت های ارتباط و اداره جلسات و مذاکرات تلفنی در فروش خدمات و محصول
تکنیکهای وفادار سازی مشتریان
ویژگی های سمینار
:
مشارکت مخاطبان در تولید اندیشه
بهره مندی از بسته آموزشی ویژه
حضور استادان برجسته کشور
ارائه گواهینامه معتبر از نمایندگی شرکت ITCC INTERNATIONAL انگلستان

مسئول یا دبیر همایش: سرکار خانم مهندس جلالی
امکان ارسال مقاله: بله
بازدید: 1066