اولین سمینار تخصصی روانشناسی و مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان

دسته: دسته‌بندی نشده
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - هتــل ونـــوس
برگزارکننده: شرکت ITCC INTERNATIONAL

تاریخ شروع: پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - تاریخ پایان: پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱

تلفن تماس با دبیرخانه: 22876157 - 22875563
نمابر: 22876157
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: seminar@itccertificate.comi

انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها

تکنیک های جذب مشتریان بیشتر

آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان و چگونگی برخورد با مشتریان ناراضی و عصبانی

تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت

مدیریت مهارت های کلامی و غیر کلامی(زبان بدن) در ارتباط با مشتریان

تیپ های شخصیتی نه گانه انسانها و نحوه برقراری ارتباط با هر یک از تیپ های شخصیتی

مهارت های ارتباط و اداره جلسات و مذاکرات تلفنی در فروش خدمات و محصول

تکنیکهای وفادار سازی مشتریان




ویژگی های سمینار
:
مشارکت مخاطبان در تولید اندیشه

بهره مندی از بسته آموزشی ویژه

حضور استادان برجسته کشور

 ارائه گواهینامه معتبر از نمایندگی شرکت ITCC INTERNATIONAL  انگلستان



مسئول یا دبیر همایش: سرکار خانم مهندس جلالی
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1066
برچسب ها: