اولین همایش مشتری مداری در صنعت هتل داری

[کنفرانس،همایش، سمینار]
سایر - جزیزه کیش - هتل ارم
برگزارکننده: جناب آقای مهندس سلیم خلیلی
تاریخ شروع: سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - تاریخ پایان: سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
تلفن تماس با دبیرخانه: 09347687837
نمابر: 09366133646
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@salimkhalili.com
۱.۶. سرفصل
درک اصول تعالی خدمات مشتری (Understand the principles of customer service excellence)
مشتری به چه چیزهایی نیاز دارد؟ (What Does the Customer Need?)
تمرکز بر رضایت مشتری (Focus on customer satisfaction)
کیفیت و رضایتمندی مشتری در صنعت هتلداری
صدای مشتری
نقش کارکنان در رضایت مشتری
برداشت اول (First Impressions)
شناخت شخصیت مسافر از روی موی سر، چهره، دست خط و امضا
چگونگی عملکرد اپراتور در هتل
نکات حرفه ای در رسپشن
آموزش تکنیک های برقراری ارتباط موثر و ارتباط با مشتری (Learn techniques of effective communication and customer contact)
آشنایی با سبک های مختلف اجتماعی و تفاوت های فرهنگی مهمانان هتل (Understand the various social styles and cultural differences of Hotel Guest)
مدیریت شکایت مشتری
الزامات برخورد مناسب با مشتری شاکی (۸A) استاندارد دانشگاه هاروارد
حل مشکلات مشتریان (Solving customers’ problems)
مدیریت استرس (Managing stress)
اهمیت نظر سنجی
انتظارات مشتریان در آمریکا (۶R) بر اساس استاندارد دانشگاه هاروارد
مدیریت دانش مشتری (Customer Knowledge Management)

مسئول یا دبیر همایش: سرکار خانم رجائیان
امکان ارسال مقاله: بله