اولین همایش مشتری مداری در صنعت هتل داری

دسته: دسته‌بندی نشده
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
Customer Orientation in the Hospitality Industry
[کنفرانس،همایش، سمینار]
سایر - جزیزه کیش - هتل ارم
برگزارکننده: جناب آقای مهندس سلیم خلیلی

تاریخ شروع: سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - تاریخ پایان: سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲

تلفن تماس با دبیرخانه: 09347687837
نمابر: 09366133646
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@salimkhalili.com

۱.۶. سرفصل

 درک اصول تعالی خدمات مشتری (Understand the principles of customer service excellence)

 مشتری به چه چیزهایی نیاز دارد؟ (What Does the Customer Need?)

 تمرکز بر رضایت مشتری (Focus on customer satisfaction)

 کیفیت و رضایتمندی مشتری در صنعت هتلداری

 صدای مشتری

 نقش کارکنان در رضایت مشتری

 برداشت اول (First Impressions)

 شناخت شخصیت مسافر از روی موی سر، چهره، دست خط و امضا

 چگونگی عملکرد اپراتور در هتل

 نکات حرفه ای در رسپشن

 آموزش تکنیک های برقراری ارتباط موثر و ارتباط با مشتری (Learn techniques of effective communication and customer contact)

 آشنایی با سبک های مختلف اجتماعی و تفاوت های فرهنگی مهمانان هتل (Understand the various social styles and cultural differences of Hotel Guest)

 مدیریت شکایت مشتری

 الزامات برخورد مناسب با مشتری شاکی (۸A) استاندارد دانشگاه هاروارد

 حل مشکلات مشتریان (Solving customers’ problems)

 مدیریت استرس (Managing stress)

 اهمیت نظر سنجی

 انتظارات مشتریان در آمریکا (۶R) بر اساس استاندارد دانشگاه هاروارد

 مدیریت دانش مشتری (Customer Knowledge Management)





مسئول یا دبیر همایش: سرکار خانم رجائیان
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 551
برچسب ها: