اولین کارگاه آموزشی آنلاین فن بیان در ارتباط با مشتری به روش ۴F

دسته: دسته‌بندی نشده
جمعه ۰۱ آذر ۱۳۹۲

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - وب سایت ایـ سمینار
برگزارکننده: وب سایت ایـ سمینار، آقای محمد پیام بهرام پور

تاریخ شروع: جمعه ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - تاریخ پایان: جمعه ۰۱ آذر ۱۳۹۲

تلفن تماس با دبیرخانه: 22271884
نمابر:
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@e-seminar.ir

ایجاد صدایی واضح و دلنشین برای مشتری

واژگان مناسب برای ارتباط با مشتری

مهارت‌های مدیریت مشتریان ناراضی

چطوردر طول روز از ارتباط با مشتریان خسته نشویم؟

نحوه مناسب پاسخ به سوالات مشتریان

چگونه به مشتری «نه» بگوییم که ناراحت نشود؟

آداب معاشرت در ارتباط با مشتری

روش‌های جلب اعتماد مشتری

مهارت‌های ارتباط تلفنی با مشتری

مهارت‌های حرفه‌ای نگارش نامه و ایمیل

مهارت‌های گوش دادن فعال

هنر معرفی کردن خود

ثبت پیغام‌های موثر در پیغام‌گیر تلفنی



برای اولین بار در این کارگاه الگویی که در رابطه با فن بیان در ارتباط با مشتری توسط جناب آقای محمد پیام بهرام پور طرح ریزی شده ارائه می شود. این روش 4F نام دارد و هر چیزی که در رابطه با ارتباط با مشتری به آن فکر بکنید در آن قرار دارد. مطمئن باشید! این مدل تلفیق شده و بومی سازی شده (ایرانی شده) بیش از 50 کتاب معتبر داخلی و خارجی و دوره آموزشی معتبر در داخل و خارج از کشور است
همچنین برای اولین بار علاوه بر امکان حضور فیزیگی در محل برگزاری کارگاه، بصورت آنلاین و غیر حضوری نیز توسط وب سایت ایـ سمینار فراهم شده است
به طوری که کاربران آنلاین نیز می توانند علاوه بر حضار، به بیان نقطه نظرات، پرسشها و پیشنهادات خود بپردازند.



مسئول یا دبیر همایش: مانوئل اوهانجانیانس
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 735
برچسب ها: