تکنیک های تدوین شعار سازمانی و تبلیغاتی

دسته: دسته‌بندی نشده
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - مرکز همایش های موسسه بن ژیوار
برگزارکننده: گروه تخصصی برندتک با همکاری موسسه ی بن ژیوار

تاریخ شروع: پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - تاریخ پایان: پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳

تلفن تماس با دبیرخانه: 22225139
نمابر:
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@brandztech.com

نقش شعار در برند سازی

بیان تکنیک ها و متد ها در تدوین شعار سازمانی

بیان نقاط تشابه و تمایز میان شعار تجاری و شعار تبلیغاتی

بررسی شعارهای تجاری و تبلیغاتی برندهای ایرانی و غیر ایرانی(مورد کاوی)

جایگاه شعار سازمانی در عناصر پایه برند



هویت کلامی اولین و فراگیر ترین بخش هر برند است که مخاطب با آن روبرو می
شود. امروزه برندها براي حضور هميشگي در ذهن مشتريان ويادآوري رسالت
وفلسفه وجودي خود به مشتريان و كاركنانشان دست به انتخاب شعارهاي سازمانی
مي زنند. شعار انتخاب شده دركنارنام تجاري ولوگو مي تواند نقش بسيار مهمي
در جايگاه يابي و يادآوري نام شركت بازي كند. علاوه براين، شعارها بيانگر
اهداف و نگاه برند نيز هستند. در حقيقت شعار مختصرترين و ظريف ترين شكل از
بزرگ ترين ادعاي يك سازمان است.



مسئول یا دبیر همایش: سرکارخانم لیلا عبدلی
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1094
برچسب ها: