دومین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی در ایران

دسته: دسته‌بندی نشده
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
international internent marketing seminar
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما
برگزارکننده: شرکت کاسپید و شرکت هلدینگ بیزینس گلدن وی

تاریخ شروع: پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - تاریخ پایان: جمعه ۱۴ بهمن ۱۳۹۰

تلفن تماس با دبیرخانه: 22355830-021
نمابر: 22355831-021
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@kaspid.com

در دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی اینترنتی ایران مباحثی نظیر: بومی سازی استراتژی های بازاریابی اینترنتی- مدل های درآمدزایی در محیط وب- بازاریابی مستقیم در محیط وب – رسانه های اجتماعی و برند هایی که با بکارگیری این رسانه ها در وب به شهرت رسیدند -تجزیه و تحلیل وب- بررسی نمونه ها و شرکت های موفق بین المللی- سئو و بهینه سازی محتوا – در محور بحث قرار خواهند داشت.



سخنرانان کنفرانس عبارتند از :

ماسیموبورجیو (Massimo Burgio)، عضو هیئت مدیرهSempo، متخصص طراحی و راه اندازی کسب و کارهای مجازی در سطح بین المللی، دارای تخصص ارتباطات، تبلیغات و بازاریابی،مشاور E-Branding در اجتماعات مجازی، مشاور آژانس های بازاریابی بین المللی.


کریستین هاجسون (Kristjan M.Hauksson)
، موسس بخش ارتباطات آنلاین و موتورهای جستجو در شرکت Nordic Maretin، متخصص در ارتباطات آنلاین چند زبانه، بهینه سازی سایت،

مشاور در زمینه تجزیه و تحلیل وب و سیستم های مدیریت محتوا، عضو هیئت مدیره Sempo.

رون جونز: (Ron Jones) مدیر عامل شرکت بازاریابی اینترنتیSymetri>>>>، عضو هیئت مدیره Sempo،نوسینده دوره های آموزشی و راهنمای بازار یابی موتورهای جستجو در sempo

Institute، نویسنده مقالات و نشریات بازاریابی Click Z و Search Engine Watch، نویسنده کتاب <>، ارائه دهنده راه کارهای اجرایی بازاریابی اینترنتی ویژه شرکت ها و برندهای بزرگ از سال 1998.

شون آرمسترانگ(Shaun Armsrong)، مدیر عامل شرکتCredit Plus

دارای سال ها تجربه در حوزه بازاریابی کالا و خدمات و کسب و کارهای بین المللی

برنده جایزه BowShow eDen در سال 2008.

محسن آقایی: رئیس هیئت مدیره شرکت هلدینگ بیزنس گلدن وی، فعال در حوزه تامین مالی و فاینانس، صاحب برند صرافی بین المللیBGW Exchange با چهار شعبه داخل ایران و سه شعبه خارجی، دارای سالها تجربه در حوزه E-Business و بانکداری الکترونیک، سهام دار عمده و رئیس هیئت مدیره بانک در خارج از ایران.


حمید سپیدنام:
مشاور و ارائه دهنده راه کارهای نوین بازاریابی اینترنتی، بیش از 10 سال سابقه در بهینه سازی و افزایش ترافیک وب سایت در انگلستان، مدیر عامل شرکت کاسپید انگلستان، شرکت برگزیدهTOPSEO، دارای مدرک بین المللی بازاریابی و تبلیغات از شرکت گوگل، متخصص در حوزه بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو، اجرای ده ها سخنرانی موفق تخصصی در حوزه بازاریابی اینترنتی.

همچنین اعضای هیئت علمی این کنفرانس عبارتند از:


دکتر علی اکبر جلالی- دبیر علمی همایش، دکتر علیرضا درخشان، دکتر قدرت سپیدنام، دکتر امیرعلی خانزاده، مهندس امیر فتوحی، دکتر حبیب الله اصغری



مسئول یا دبیر همایش: سرکار خانم سارا صابری
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 399
برچسب ها: