دومین همایش ملی کتاب و نشر

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران -
برگزارکننده: موسسه جهاد فرهنگی حکمت
تاریخ شروع: یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - تاریخ پایان: یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
تلفن تماس با دبیرخانه: ۰۲۱۷۷۶۱۲۶۵۵
نمابر:
آدرس وب سایت: icbp.ir/fa
آدرس ایمیل: icbp.ir@gmail.com
محورهای همایش:
محور اول: بازاریابی، تبلیغات و اطلاع رسانی در صنعت نشر
شاخصها، راهبردها و الزامات «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر
نسبت میان اقتصاد مقاومتی و «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر
رسانههای جمعی و «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر
رسانههای نوین و «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر
تاثیر بازارهای جدید فروش کتاب در «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر
تاثیر نمایشگاههای کتاب داخلی و خارجی در «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر (مطالعه موردی نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، نمایشگاه کتاب فرانکفورت، نمایشگاه کتاب ابوظبی، نمایشگاه کتاب ترکیه و ….)
تاثیر و تاثر «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صادرات کتاب
جایگاه و نقش دولت/ ناشران/ اتحادیهها و تشکلهای نشر/ کتابخانهها/ نهادهای مدنی در «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر
نسبت میان مصرف و «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر
محوردوم: نظام آموزش و پرورش و کتابخوانی
نسبت میان سیاستهای کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور و کتابخوانی
تاثیرکتابهای درسی برکتابخوانی دانشآموزان
نقش خانواده به عنوان یکی از ارکان نظام آموزش و پرورش درکتابخوانی کودکان و نوجوانان
نقش معلمان و کادر اجرایی مدارس و کتابدار در کتابخوانی دانش آموزان
کتابخانه های آموزشگاهی و ترویج مهارتهای کتابخوانی
زنگ کتابخوانی درمدارس و تاثیر آن در کتابخوانی
برنامه های جنبی مدارس و تاثیر آنها بر کتابخوانی
نظام آموزش و پرورش و ترویج مهارتهای یادگیری مادامالعمر
راهکارهای افزایش کتابخوانی در مدارس
مقایسه تطبیقی تاثیر نظام آموزش و پرورش برکتابخوانی در ایران با سایرکشورها
در تمامی محورها، پژوهش و تحقیق در خصوص شاخصها وسنجهها، آسیبشناسی، الگویابی وارائه الگوی بومی و ارائه راهکار و راهبرد بومی و مناسب از اولویت و اهمیت برخوردار است.
مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: بله