دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند

دسته: مهندسی و تکنولوژی
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴
2nd Brand Sterategy International Conference
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - سالن اجلاس سران
برگزارکننده: گروه بین المللی راهبران حامی علمی ویژه - موسسه تندیس مدیریت برتر

تاریخ شروع: سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴

تلفن تماس با دبیرخانه: 86017052 - 86017061
نمابر: 86017085
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@brandconf.ir

استراتژی‌های برند و برندسازی: ایجاد، توسعه و احیای برندها

استراتژی‌های هویت‌ و وفاداری برند

برندهای اسلامی و بازارهای جهانی

برندهای ایرانی و بازارهای منطقه‌ای

شیوه ها و مدلهای ارزشیابی برند

مدیریت ارتباط با مشتریان و تجربه برند

معماری برند

روابط عمومی برند

ترویج برند



اهمیت و ضرورت توجه به دانش برند در کشور و لزوم توسعه عمومی و تخصصی این
دانش در بین مدیران و کارشناسان فعال به عنوان یکی از راهکارهای جدی توسعه
مورد توجه سازمان ها و نهادهای علمی قرار گرفته است. در راستای ایجاد بستری
به منظور گردهمای اساتید، دانشجویان و مدیران برند های مختلف توسعه یافته و
در حال رشد در کشور، کنفرانس بین المللی استراتژی برند به طور سالیانه
برگزار می شود تا آخرین دستاورد های علمی و تخصصی این حوزه نیز بررسی و
تجزیه و تحلیل می شود. اولین دوره کنفرانس بین المللی استراتژی برند با
تکیه بر دو اصل علمی بودن و مشارکت حداکثری با حضور بیش از 193 سازمان و
نهاد، شرکت، انجمن و موسسه مشارکت کننده با هدف ایجاد مشارکت و تعامل بیشتر
بین دانشگران، پژوهشگران و مدیران مطرح حوزه برند و مشارکت سازمان هایی
چون دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه،
وزارت آموزش پرورش، وزارت صنعت، معدن و تجارت در قالب سازمان های گسترش و
نوسازی صنایع ایران، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، سازمان غذا
و دارو، اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران، سازمان حفاظت محیط
زیست، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با حضور بیش از 60 نفر
از اعضای هیات علمی از 25 دانشگاه و موسسه علمی داخلی و خارجی و همراهی 28
انجمن علمی و صنفی و بیش از 32 شرکت و موسسه تجاری بزرگ و سایر نهادها و
سازمان های مرتبط با پیام رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله
هاشمی رفسنجانی و سخنرانی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از
محیط زیست سرکار خانم دکتر ابتکار و با حضور اساتید و مدعوین برجسته بین
المللی از کشورهای انگلستان، هندوستان، فرانسه، کلمبیا، کانادا، لبنان و
ارائه مورد کاوی های ملی و بین المللی، کارگاه ها و پنل های تخصصی و
نمایشگاه های جانبی در روزهای 5 و 6 بهمن ماه 93 در سالن اجلاس سران
کشورهای اسلامی برگزار شد. دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی استراتژی
برند، برخود وظیفه میداند تا ضمن حفظ ارزش ها و اهداف سال اول، دومین
کنفرانس بین المللی استراتژی برند را با دقت و کیفیت بالاتر برای تکمیل
اهداف و برنامه های آغاز شده از سال پیش را در را 29 و30 دی ماه سال جاری
برگزار نماید.



مسئول یا دبیر همایش: سرکار خانم میرباقری
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1139
برچسب ها: