دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه

دسته: دسته‌بندی نشده
یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما
برگزارکننده: مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف

تاریخ شروع: یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - تاریخ پایان: دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰

تلفن تماس با دبیرخانه: 66524823-021
نمابر: 66524823-021
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@vasconference.ir

بازار و کسب و کار خدمات ارزش افزوده تلفن همراه (VAS Business)

معیارهای سنجش و ارزیابی رضایت‌مندی کاربران

روش‌های حفظ رضایت‌مندی کاربران

روش‌های نیازسنجی بازار VAS

تبلیغات همراه؛ از پیامک‌های ناخواسته تا فرصت‌های خلق ارزش افزوده

مدل‌های کاری و نحوه مشارکت بازیگران اصلی در اکوسیستم خدمات ارزش افزوده

فرصت‌های شغلی در چرخه خدمات ارزش افزوده

محتوا برای تلفن همراه (Mobile Content)

راهکارهای تولید و ارائه محتوا و نرم‌افزارهای بومی

روش‌های به کارگیری و ایجاد انگیزه برای نیروهای خلاق و مستعد در کشور

تأثیرپذیری محتوا از فرهنگ بومی و سلایق مخاطب

جایگاه و برنامه‌های دستگاه‌های نظارتی و کنترلی در چرخه تولید و توزیع محتوای تلفن همراه

مدل‌های مشارکت در تولید و ارائه محتوا

اهمیت کیفیت محتوا و نقش آن در ارتقا سطح فرهنگ کشور

راهکارهای تضمین حقوق صاحبان محتوا

نرم‌افزارهای تلفن همراه (Mobile Apps)

بررسی نقاط ضعف و قوت ارائه خدمات همراه در قالب نرم‌افزار

مدل‌های کسب درآمد نرم‌افزار همراه

مسأله محافظت از حقوق مالکیت مادی- معنوی نرم‌افزارهای تلفن همراه در ایران

نقش فروشگاه‌های نرم‌افزاری و روش‌های موفق پیاده سازی آن

چگونه تولیدکنندگان داخلی نرم‌افـزار می‌توانند با انبوه نرم‌افـزارهای رایگـان بین‌المللی در بازار رقابت کنند؟

اپراتورها و زیرساخت (Operators and Platforms)

خدمات ارزش افزوده همراه اول

خدمات ارزش افزوده ایرانسل

اپراتور سوم و فناوری ۳G

چشم‌انداز به کارگیری فناوری LTE در ایران

فناوری‌ها و بسترهای مورد نیاز برای ارائه خدمات ارزش افزوده (Service Delivery Platforms)

رایانش ابری (cloud computing) و نقش آن در خدمات ارزش افزوده

خدمات مالی و بانکی همراه (Mobile Banking and Payment)

مقایسه روش‌ها و فناوری‌های مختلف پرداخت همراه، ضعف‌ها و قوت‌ها

پرداخت با تلفن همراه: با کمک بانک یا بدون بانک؟

NFC راهکاری امن برای پرداخت؟

تأمین امنیت در ارائه خدمات مالی همراه

موانع فراگیر شدن خدمات مالی همراه چیست؟

ارائه راهکارهای برد-برد (بانک و اپراتور) در ارائه خدمات بانکی در بستر تلفن همراه

تلفن همراه؛ کیف پول همراه یا بانک همراه؟

سلامت همراه (Mobile Health)

راهکارهای ارائه خدمات سلامت همراه در ایران

برنامه‌ریزی، اجرا و بهره‌برداری پروژه‌های ملی سلامت همراه

جمع‌آوری داده‌های سلامتی از مردم به وسیله تلفن همراه

تلفن همراه در نقش پزشک همراه

تجربه‌های موفق بین‌المللی در سلامت همراه

وب و تلفن همراه (Mobile Web)

نقش توسعه کاربری وب در تلفن همراه

استفاده از وب و مرورگر تلفن همراه برای ارائه محتوا و تعامل با مخاطب

مقایسه نرم‌افزار و مرورگر وب به عنوان دو

پیشرفت چشمگیر قابلیت‌ها و انعطاف‌پذیر بالای فناوری‌های وب چه اثری بر اکوسیستم نرم‌افزار همراه و ارائه خدمات ارزش افزوده خواهد گذاشت؟

شباهت‌ها و تفاوت‌های ارائه خدمات عمومی در بستر وب و تلفن همراه

خدمات عمومی (دولتی) بر روی تلفن همراه (Public and Government Mobile Services)

نقش خدمات مکان محور (Location-Based Services) در دولت الکترونیک

از تجربیات ملی در مورد دولت الکترونیک چه درس‌هایی می‌توان گرفت؟

تجربه‌های موفق بین‌المللی در ارائه خدمات عمومی همراه

ارزش افزوده تلفن همراه در تأمین امنیت عمومی و مدیریت بحران





مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 970
برچسب ها: