دومین کنفرانس صنعت پخش ایران

دسته: دسته‌بندی نشده
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴
The Second Conference On Iran Distribution Industry
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - مرکز همایش های بین المللی برج میلاد
برگزارکننده: انجمن شرکت های صنعت پخش ایران - شرکت همایش پویا

تاریخ شروع: سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴

تلفن تماس با دبیرخانه: 7 - 22216164
نمابر: 22239100
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل:

حوزه مدیریت و رهبری

– برنامه ریزی استراتژیک بنگاه

– مدل های کسب و کار

حوزه سرمایه های انسانی و توانمند سازی

– مدل های ارزیابی عملکرد

– نظام های پرداخت و جبران خدمت

– راه کارهای جذب، آموزش و نگهداشت نیروی انسانی

حوزه منابع مالی

– ارزش آفرینی اقتصادی و افزایش سرمایه گذاری در صنعت

– فرآیندهای تأمین مالی

– استانداردهای بودجه بندی در صنعت

– فرآیند کنترل های داخلی

حوزه فن آوری اطلاعات

– استفاده از زیرساخت فن آوری اطلاعات جهت توسعه کانال های توزیع

– نقش فن آوری اطلاعات در تصمیم سازی درون و برون سازمانی

– نقش آمار و اطلاعات

حوزه زنجیره تأمین و لجستیک و زیر ساخت ها

– مدیریت هزینه های لجستیک

– رعایت استانداردهای سلامت محور

– روش های مکان یابی و مسیربندی در شعب شرکت های پخش

– زنجیره تأمین، انتخاب تأمین کننده و سبد توزیع کالا

حوزه توسعه فروش و بازاریابی

– برند سازی و بازاریابی کالاهای جدید

– نقش کانال های نوین توزیع و مدل های نوین قیمت گذاری

– نقش فروشگاه های زنجیره ای در کاهش هزینه های مصرف کنندگان

– فروش در شرایط رکود

حوزه فرابخشی و حکومتی

– نقش حاکمیتی و تنظیمی دولت در توسعه، روان سازی و شفاف سازی نظام توزیع

– نظام مالیاتی عادلانه و کارآمد رمز شفاف سازی های اقتصادی

– سهم بری عادلانه عوامل توزیع در زنجیره تأمین و نظارت های دولتی

– رفع مشکلات موجود در عرصه قاچاق کالا و حذف واسطه های غیرقانونی در نظام توزیع



با عنایت پروردگار متعال و همراهی همه دست اندرکاران مدیران و کارشناسان و اساتید محترم، اولین کنفرانس صنعت پخش ایران در شهریور سال گذشته برگزار گردید و استقبال و رضایت اکثریت شرکت کنندگان را در پی داشت. بر اساس سیاست های هیئت مدیره انجمن مبنی بر تداوم این گونه فعالیت های آموزشی و برقراری تعامل بین دولت و دانشگاه و صنعت، دومین کنفرانس صنعت پخش ایران با نگاهی به رویکرد های گوناگون از جمله رویکردهای صنعتی، اجتماعی، مالی، حقوقی و… با دعوت از کارشناسان داخلی و خارجی و همچنین حضور شرکت های داخلی و خارجی و به منظور ایجاد فضای بررسی و تحقیق در بازارهای جهانی در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.این کنفرانس با رویکرد ” ارزش آفرینی اقتصادی و راه کارهای توسعه صنعت پخش در ایران” و با ورود به محورهای کاربردی جهت توسعه صنعت، نگاه موشکافانه و دقیق تری به اجزاء فعالیت های اصلی صنعت خواهد داشت و با توجه به امکانات بالقوه و بالفعل موجود در کشور،  امید است در پایان دومین کنفرانس صنعت پخش ایران، شاهد به بار نشستن بخشی از آمال صنعتگران محترم در رفع موثر نیازهای دائمی و فوری شان باشیم و همچنین با ایجاد بستر تعامل و گفتگوی سازنده بین سه ضلع مثلث پیشرفت (دولت، دانشگاه و صنعت) بتوانیم فضای علمی برای توسعه این صنعت فراهم نمائیم.



مسئول یا دبیر همایش: دبیر کنفرانس : سعید جارودی
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1642
برچسب ها: