سمینار کاربردی آشنایی با نرم افزارها و تکنولوژی های هوشمند بازاریابی و تبلیغات در دنیا

دسته: مهندسی و تکنولوژی
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران -
برگزارکننده: خانه کسب و کار ایران

تاریخ شروع: دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - تاریخ پایان: دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶

تلفن تماس با دبیرخانه: 66510922 ، 66521537
نمابر: 89786148
آدرس وب سایت: http://www.evand.com/marketing3
آدرس ایمیل:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور؛سمینار کاربردی آشنایی با نرم افزارها و تکنولوژی های هوشمند بازاریابی و تبلیغات در دنیا

در تاریخ ۹ تیرماه با موضوعات و محورهای زیر برگزار می گردد. علاقمندان جهت شرکت در این سمینار می توانند به وب سایت این رویداد مراجعه نمایند.

محورهای سمینار
  • آشنایی با چگونگی تحقیقات بازار و کمپین تبلیغاتی برند های مطرح دنیا
  • چگونگی استفاده از نرم افزار GFK MRI و BAO ESRI در شناسایی، بخش بندی و هدفگذاری مشتریان
  • نمونه عملی گزارش نرم افزار GFK MRI و BAO ESRI در تحقیقات بازار
  • چگونگی تحلیل و مدیریت عرضه و تقاضا با استفاده از نرم افزار های GFK MRI و BAO ESRI
  • تحلیل و انتخاب بهترین رسانه با استفاده از نرم افزار های GFK MRI و BAO ESRI
  • تحلیل مکانی بازار و مشتریان با استفاده از نرم افزار BAO ESRI
  • آشنایی با معتبرترین منابع اطلاعات دنیا در حوزه بازاریابی و تبلیغات
  • چگونگی تحلیل رفتار و سبک زندگی مصرف کنندگان با نرم افزارهای هوشمند
  • پایش و بررسی تسهیم بندی هزینه های تبلیغات در رسانه های مختلف
  • موردکاوری تحقیقات بازار در صنعت خرده فروشی با استفاده از تکنولوژی های جدید
  • چگونگی اندازه گیری میزان مخاطبین رسانه تلویزیون
  • تحلیل الگوی مصرف خانوار با نرم افزار تحقیقات بازار
  • مطالعه رفتار استفاده از فضای دیجیتال
  • آشنایی با مفهوم هوش سازمانی
  • شرح مفهوم هوش تجاری (business intelligence)
  • اجزاء اصلی سامانه هوش تجاری (bi)
  • کاربرد هوش تجاری (bi) در بازاریابی و فروش (case study)
  • مثلث بازاریابی هوشمند



پوستر سمینار



مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: خیر
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 918
برچسب ها: