سمینار آنلاین اصول کپی رایتینگ – هنر نوشتن شعار تجاری
دسته: کسب و کار و مدیریت
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - بصورت آنلاین در وبسایت ایـ سمینار
برگزارکننده: رسانه ایـ سمینار
تاریخ شروع: چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴
تلفن تماس با دبیرخانه: 88220629
نمابر:
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@e-seminar.ir
کپی رایتینگ چیست؟
کپیرایتر کیست؟
ویژگیهای یک متن تبلیغاتی خوب
انواع متنهای تبلیغاتی
انتخاب رسانه موثر
مخاطبشناسی و دستهبندی مخاطب
نوشتن برای وب و موتورهای جستجوگر
نوشتن برای شبکههای اجتماعی
از آن جایی که برخی از کلم ههای متفاوت صداهای یکسانی دارند مردم این دو کلمه را با هم اشتباه می گیرند: Copyrighte و Copywriting. در حالی که هیچ ارتباطی با هم ندارد.امروز از روزنامه گرفته تا موبایل شخصی و اینترنت همه جا پر است از تبلیغ ها، پیام ها و…
کپی رایتینگ دانش و فنی است برای کنار هم چیدن خلاقانه ی کلمه هاکه هدف اش معرفی ایده های تجاری،شخصی و ….است تا از بین حجم عظیم تبلیغ ها و پیام ها بیشتر از رقیب هایش مورد توجه قرار گیرد،خوانده شود، ارتباط برقرار کند، علاقمند کند و بفروشد. …. کپی رایتینگ به معنای نوشتن یک متن با هدف بازاریابی و تبلیغاتی می باشد به نحوی که این متن با هدف ترغیب یک فرد به خرید یک محصول و یا تاثیر بر روی عقیده و باور وی باشد.

کپی رایتینگ دانش و فنی است برای کنار هم چیدن خلاقانه ی کلمه هاکه هدف اش معرفی ایده های تجاری،شخصی و ….است تا از بین حجم عظیم تبلیغ ها و پیام ها بیشتر از رقیب هایش مورد توجه قرار گیرد،خوانده شود، ارتباط برقرار کند، علاقمند کند و بفروشد. …. کپی رایتینگ به معنای نوشتن یک متن با هدف بازاریابی و تبلیغاتی می باشد به نحوی که این متن با هدف ترغیب یک فرد به خرید یک محصول و یا تاثیر بر روی عقیده و باور وی باشد.

مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: بله
بازدید: 1254