سمینار آنلاین راه اندازی باشگاه مشتریان

دسته: دسته‌بندی نشده
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - وبسایت ایـ سمینار
برگزارکننده: رسانه ایـ سمینار

تاریخ شروع: دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - تاریخ پایان: دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳

تلفن تماس با دبیرخانه:
نمابر:
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@e-seminar.ir

آشنایی با مفاهیم وفاداری مشتریان و نحوه اندازه گیری آن

انواع باشگاه مشتریان

اهداف و خدمات قابل ارائه در باشگاه مشتریان

طراحی سناریوی باشگاه مشتریان

۱۰ فرمان راه اندازی باشگاه مشتریان

ابرازهای مورد نیاز راه اندازی باشگاه

بررسی نمونه های موردی



یکی از مهم ترین اصول مشتری در عصر حاضر تلاش در جهت حفظ مشتریان کنونی است. بدین منظور سازمانها استراتژی های گوناگونی در راستای برنامه وفاداری مشتریان تدوین می کنند.تحقیقات نشان می دهد موثرترین برنامه جهت افزایش نرخ وفاداری مشتریان، راه اندازی باشگاه مشتریان (Customer Club) می باشد. با طراحی برنامه های گوناگون جهت مدیریت تجربه مشتریان در باشگاه، علاوه بر ارائه خدمات جذاب گوناگون به اعضا، می توان از شبکه اجتماعی آنها نیز به عنوان مشتریان بالقوه بهره برد.


http://www.e-seminar.ir/media/k2/items/cache/71601b6fd7fc74a9f4eea8e6c1b43d35_XL.jpg



مسئول یا دبیر همایش: مانوئل اوهانجانیانس
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1197
برچسب ها: