سمینار آنلاین هنر ظریف متقاعد سازی

دسته: دسته‌بندی نشده
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - وبسایت ایـ سمینار
برگزارکننده: وبسایت ایـ سمینار

تاریخ شروع: چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳

تلفن تماس با دبیرخانه:
نمابر:
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@e-seminar.ir

تلاش هایی از این دست برای متقاعدسازی تا چه حد موفق است؟

چه عواملی تعیین می کنند که تلاش ها برای متقاعدسازی موفق باشند؟

توسل به ترس برای متقاعدسازی تا چه حد تاثیر دارد؟

چرا ما گاهی در برابر تلاش ها برای تغییر نگرشمان تا این حد سرسختیم؟



طی روز گذشته چند بار کسی یا کسانی سعی کرده اند نگرش شما را درباره ی موضوعی تغییر دهند؟ اگر لحظه ای تفکر کنید ممکن است از پاسخ به این پرسش حیرت زده شوید. فهرست ترغیب کنندگان تقریبا بی پایان به نظر می رسد: تابلوهای بزرگ اعلانات، آگهی های تلویزیونی، آگهی های مجله، مناظره ی کاندیداها، دوستان ما، تقاضاهای موسسات خیریه، حتی اساتید دانشگاه.هر روز ما در معرض بمباران ده ها پیام قرار داریم که به منظور تغییر نگرش ها و رفتارهای ما طراحی شده اند. واضح است که اگر این پیام ها گاهی اوقات موثر واقع نمی شدند آگهی دهندگان و ترغیب کنندگان مبالغ هنگفتی را جهت تلاش برای ترغیب ما به انجام آنچه تبلیغ می کنند صرف نمی کردند.



مسئول یا دبیر همایش: مانوئل اوهانجانیانس
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 672
برچسب ها: