سمینار آینده بازاریابی

دسته: دسته‌بندی نشده
پنجشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۰
the future of marketing
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تبریز - مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز
برگزارکننده: سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان

تاریخ شروع: پنجشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۰ - تاریخ پایان: پنجشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۰

تلفن تماس با دبیرخانه: 3301598-0411
نمابر: 3316375-0411
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: marketing@imiazar.com

 مبانی فکری آینده بازاریابی

 نیروهای پیش برنده پارادایم جدید بازاریابی

 نگاه اجمالی به بازاریابی در ۶۰ سال گذشته و تمرکز بر بازاریابی در قرن بیست و یکم

 بازاریابی افقی جایگزین بازاریابی عمودی در دورنمای کسب و کار

 هم آفرینی، شبکه سازی و شخصیت سازی، شکل دهنده مفاهیم آتی بازاریابی

 حرکت به سوی روح انسانی و بازاریابی مبتنی بر ارزش های انسانی به عنوان مفاهیم بنیادی چشم انداز بازاریابی

 استراتژی های بازاریابی در قرن بیست و یکم

 شرکت های تجاری- اجتماعی به عنوان نوع جدیدی از شرکت ها برای موفقیت در قرن بیست و یکم

 ده اصل اعتقادی برای بازاریابی در قرن بیست و یکم

 همسویی آینده بازاریابی با ارزش ها و فرهنگ اسلامی ایرانی

 فرصت های جدید برای بنگاه های ایرانی در مدل آتی بازاریابی




آيا اين امكان وجود دارد كه يك شركت، ارزش های انسانی را به عنوان محور
فعالیت های خود قرار دهد و در عين حال سودآور باشد؟ تا چه حد مفاهیم مطرح
شده در دوره جدید بازاریـابی با ارزش ها و فرهنـگ اسلامی ایرانی همسویـی
دارد؟ و بنگاه های اقتصادی تا چه حد می توانند از مفاهیم جدید بازاریابی
برای موفقیت در بازارهای رقابتی بهره مند گردند؟ این ها سوالاتی هستند که
در این سمینار به آن ها پاسخ داده خواهد شد.



مسئول یا دبیر همایش: آقای خیرآور
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1080
برچسب ها: