سمینار بین المللی برند سازی بین المللی

دسته: کسب و کار و مدیریت
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
International Seminar on International Branding
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
برگزارکننده: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

تاریخ شروع: پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - تاریخ پایان: پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

تلفن تماس با دبیرخانه: 66510922 ، 66521537
نمابر: 89786148
آدرس وب سایت: evand.com/events/brand
آدرس ایمیل: sm.abtahi@ut.ac.ir

۱. تعریف، تشابه و تفاوت برندسازی ملی و بین المللی
۲. شیوه های افزایش رقابت پذیری برندهای ایرانی در مقابل برندهای بین المللی در ایران و جهان
۳. روش های نوین برندسازی و ارتباطات برند با رویکرد بین المللی
۴. تاثیر برند کشور مبدأ بر هویت کالاهای صادراتی و شیوه های برندسازی ملی
۵. بیان تجارت برند های موفق ایرانی و جهانی (شرکت سامسونگ و کاله)



سخنرانان:
1. پرفسور هاب روئل HUUB RUEL
• Professor of International Business at Windesheim University
• استاد کسب و کارهای بین المللی دانشگاه Windesheim هلند
• Head of International Business research group at Windesheim University
• مدیر گروه تحقیقاتی کسب و کارهای بین المللی در دانشگاه Windesheim هلند
سوابق تدریس:
• دانشگاه اقتصاد و کسب و کار بین المللی شانگهای 2016
• دانشگاه آمریکایی بیروت 2009
• مدرسه کسب و کار کویت 2006
• دانشگاه بوسینی ایتالیا 2008
• دانشگاه وسا فنلاند 2010
• دانشگاه مارسیل فرانسه 2006

2. جناب آقای دکتر شهریار شفیعی
• دکترای بازاريابي و برندسازی دانشگاه رن فرانسه
• ریاست هیأت علمی آکادمی برند ایران
• مدرس حرفه ای و با تجربه برند ایران
• سخنران سمینار تبلیغات و برندسازی با رویکرد فروش – دانشگاه تهران 1 مرداد ماه 1395
• سخنران سمینار برندسازی در صنایع دانش بنیان وزارت علوم – 17 خرداد ماه 1395
• سخنران سمینار ارزش ویژه برند و بازارگرایی برای موسسه زبان آفاق- 3خرداد ماه 1395
• سخنران سمینار ارزش ویژه برند (بیمه سرمند)- 26 فروردین ماه 1395
• سخنران سمینار به سوی جهانی شدن – تهران – 4 بهمن ماه 1394

3. جناب آقای دکتر بهنود الله وردی نیک
• راهبر و استراتژیست ارشد برندینگ و کمپین های 360 درجه برندآفرینی
• موسس و مدیر علمی دوره های جامع برندینگ، MBA و Post-MBA و DBA گرایش برندینگ و پرسونال برندینگ در موسسات آموزش عالی، سازمان مدیریت صنعتی و … برای نخستین بار در ایران.
• مدرس مقاطع دکترا (Ph.D, DBA)، کارشناسی¬ارشد، MBA، Post-MBA و… در حوزه¬های برندینگ و ارتباطات برند، ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC-IBC)
• بنیانگذار، رییس شورای سیاستگذاری، سردبیر و عضو کمیته علمی نشریات تخصصی مانند: «برندآفرینی»، «مدیریت بازاریابی و تبلیغات»، «دانش تبلیغات»، «مهندسی تبلیغات»، «بازاریابی»، «برند» و… / از سال 1383
• بنیانگذار، رییس کنفرانس، عضور شورای سیاستگذاری، عضو کمیته علمی و سخنران کلیدی دهها کنفرانس و سمینار بین المللی و ملی تخصص در حوزه های برندینگ، بازاریابی و ارتباطات بازاریابی و برند / از سال 1383

4. جناب آقای علی جعفریه
• مدیر ارشد کسب و کار موبایل سامسونگ در ایران (مرداد 92 – اکنون)
• مدیر ارشد بازاریابی و عضو هیئت مدیره گروه صنایع غذایی مزمز
• مدیر بازریابی در گروه صنایع غذایی کاله
• مدیر توسعه بازار وایمکس ایرانسل
• کارشناسی ارشد MBA دانشگاه مک مستر کانادا
• کارشناسی ارشد MBA دانشگاه صنعتی شریف

5. جناب آقای دکتر بهرام خیری
• مدیر تحقیقات بازاریابی گروه صنایع غذایی کاله
• عضو هئیت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
• مدیر فروش ایران نوشابه کوکاکولا
• مدیر فروش و بازاریابی زمزم ایران

سمینار بین المللی برند سازی بین المللی



مسئول یا دبیر همایش: سید مهدی ابطحی
امکان ارسال مقاله: خیر
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 2280
برچسب ها: