سمینار تخصصی ارزش زمانی مشتری و تئوری جبران در بازراریابی خدمات

دسته: دسته‌بندی نشده
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - مرکز آموزش بازرگانی
برگزارکننده: مرکز آموزش بازرگانی

تاریخ شروع: چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

تلفن تماس با دبیرخانه: 8695 *** داخلی 216
نمابر: 8695 *** داخلی 3
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: ha.haghdoust@gmail.com

چرا محاسبه ارزش زمانی مشتری اهمیت دارد؟

مدل اندازه گیری ارزش زمانی مشتری

اثرات شکست خدمت و جبران آن

چرا افراد شکایت نمی کنند؟

انواع شکایات و گله ها

ضوابط جبران و حل مشکل مشتری

روشهای مختلف تثبیت سیستم ارائه خدمت

گارانتی خدمت

پاراداکس جبران




هدف از این سمینار آشنا کردن شرکت کنندگان با ارزش زمانی مشتری در واحدهای خدماتی و طراحی روشهای است که در صورت وجود خطا از طرف خدمت دهنده بتوانیم این خطا را جبران کرده و مشتری را بیشتر از پیش به واحدخدماتی وابسته نمائیم .


مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1073
برچسب ها: