سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال

دسته: کسب و کار و مدیریت
سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵
Digital Marketing Seminar
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
برگزارکننده: آکادمی بازاریابی - انجمن بین المللی مدیران ایرانی - دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

تاریخ شروع: سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - تاریخ پایان: سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵

تلفن تماس با دبیرخانه: 88220537 - 88229901 - 88220719
نمابر: 89773002
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@marketingacademy.ir

– تغییرات راهبردی بازاریابی در عصر دیجیتال

– تشریح جنبه کاربرد مدل McKensey در تصمیم‌گیری مشتری در فضای دیجیتال

– ابزار تحلیلی خارق‌العاده گوگل برای بازاریابی: نگاهی بر ZMOT مدل گوگل در تحلیل رفتار مشتریان

– مرور کانال‌های بازرایابی دیجیتال و مشخصات اختصاصی آنها

– تبیین تفاوت‌ها در Social Media Marketing و Search Engine Marketing

– ملاحظات برنامه‌ریزی کانال‌های دیجیتال

– اصول تدوین برنامه بازاریابی دیجیتال

– ارایه چارچوب برنامه ریزی یکپارچه بازاریابی دیجیتال

– بررسی برخی تجارب موفق

– برسی روند رشد استراتژی بازاریابی دیجیتالی در ۱۰ سال اخیر در غرب

– پیشبینی تحولات بازار ایران در حوزه بازاریابی دیجیتالی و تجارت الکترونیک

– استراتژی omni Chanel marketing, و یکپارچه سازی تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی

-رشد و پیشرفت پلتفرم های ابری بازاریابی در ۱۰ سال اخیر و قدرت امروزه آنها

-اهمیت بازاریابی برای کسب و کار و برندینگ بهتر

-اهمیت بازاریابی دیجیتالی برای موفقیت در تجارت الکترونیک



بازاریابی دیجیتالی در 20 سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و به ویژه در غرب در طول 10 سال گذشته پیشرفت بسیاری کرده است. بازارهای در حال ظهور همراه با پیشرفت های غرب در صنایع بسیاری چون تجارت الکترونیک قدم برداشته‌اند. تجارت الکترونیک سالیانه در حدود 15 درصد افزایش فروش جهانی داشته است و انتظار می رود که این روند ادامه یابد.
بر اساس این مهم بر آنیم تا با همکاری بزرگان حوزه بازاریابی دیجیتال و همچنین دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و انجمن بین المللی مدیران ایرانی سلسله سمینارهای تخصصی را با نگاه کاملا کاربردی و بررسی مطالعات موردی برگزار نماییم.



مسئول یا دبیر همایش: آقای مهرداد شرافت
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1252
برچسب ها: