سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ، مدیریت، کاربردها و ابزارها

دسته: دسته‌بندی نشده
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - دانشگاه صنعتی شریف
برگزارکننده: گروه ناب

تاریخ شروع: چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - تاریخ پایان: جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

تلفن تماس با دبیرخانه: 021-66521537
نمابر: 021-89786148
آدرس وب سایت: yon.ir/V3Dzy
آدرس ایمیل:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور ؛ سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ، مدیریت، کاربردها و ابزارها در تاریخ ۹ الی ۱۱ اسفند ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد. علاقمندان جهت شرکت در این سمینار می توانند از طریق وب سایت این رویداد اقدام به ثبت نام نمایند .

محورهای سمینار
  1. تعاریف، معرفی ابزارها و آخرین روندها در بازاریابی دیجیتال
  2. مدیریت یکپارچه فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ و تحلیل نتایج به کمک چارچوب RACE
  3. طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ پربازده و کم هزینه (تبلیغات گوگل، شبکه های اجتماعی، محتوا و…)
  4. کاربرد تحلیل داده های بزرگ (Big Data) در دیجیتال مارکتینگ
  5. نقش استراتژی های بازاریابی در استفاده اثربخش از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
  6. برونسپاری، آموزش، تربیت متخصص و مدلهای مشاوره در دیجیتال مارکتینگ
  7. چگونه مدل فکری دیجیتال مارکتینگ را در سازمان خود پیاده کنیم
  8. اتوماتیک سازی فرآیند بازاریابی و فروش دیجیتال در جهت افزایش فروش(Marketing automation)
  9. تحلیل و ارزیابی کمپین های موفق در بستر شبکه های اجتماعی
  10. تحلیل نقاط قوت و ضعف ابزارها و روش های متنوع دیجیتال مارکتینگ
  11. مدیریت محتوا و رسانه در کمپین های دیجیتال مارکتینگ


پوستر سمینار

پوستر



مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: خیر
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 881
برچسب ها: