سمینار تخصصی مدیریت عملکرد فرد, تیم و سازمان در صنعت بانکداری

دسته: دسته‌بندی نشده
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱
Performance Management in Banking Industry
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
برگزارکننده: انجمن مدیریت عملکرد

تاریخ شروع: چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱

تلفن تماس با دبیرخانه: 88806088
نمابر: 88898593
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: pmc@performancemanagement.ir

محور برگزاری: آشنایی با مبانی و مفاهیم برنامه ریزی و پیاده سازی سیستم مدیریت عملکرد با رویکرد طرح ریزی – تدوین و بهره برداری از شاخص های تخصصی پایش و اندازه گیری عملکرد در صنعت بانکداری



• برنامه ریزی عملکرد: با رویکرد طرح ریزی مدل توزیع آبشاری اهداف به برنامه ها در سیستم بانکی و تبیین کلیه اقدامات درلایه های فردی , تیمی وسازمانی براساس اهداف سازمانی طرح ریزی شده در چشم انداز بانک.

اهدافی همچون
:

– افزایش جذب منابع (سپرده , کارمزدها , پیش دریافت ها و…) با نرخ مشخص در چشم انداز برنامه ای سازمان با رویکرد ثبت آثار برنامه ریزی درمراحل اولیه .

– ارتقای سطح کیفی عملکرد بانک در اعتبارسنجی مشتریان قبل از اعطای تسهیلات با توجه به بهره گیری از شاخص های تخصصی پایش عملکرد در صنعت بانکداری

– ارتقای سطح کیفی عملکرد بانک در اعطای تسهیلات با رویکرد منطقی سازی نرخ وشرایط اعطای تسهیلات با بهره گیری از معیارهای پذیرش مشخص شده دربرنامه مدیریت عملکرد.

– افزایش پتانسیل منطقه ای سرپرستی ها, شعب و سایر حوزه های وصول مطالبات در پی گیری و وصول مطالبات از دریافت کنندگان تسهیلات .

– ایجاد امکان ثبت , ردیابی وشناسایی اطلاعات مندرج در هرحوزه با توجه به جداول مکانیزم پایش و اندازه گیری عملکرد( شاخص های کلیدی ترسیم شده برای هرفرآیند درسیستم بانکی(
– ایجاد امکان بهره گیری از شاخص های کلیدی عملکرد به عنوان ابزار منطقی ثبت اطلاعات در فرم شناسنامه الکترونیکی عملکرد کارکنان.

• ارزیابی و سنجش یکپارچه عملکرد: با رویکرد طرح ریزی مدل ارزیابی و پایش عملکرد فرد، تیم و سازمان در تناسب با معیارهای پذیرش مشخص شده در اهداف و برنامه های ابلاغی به حوزه های ستادی و امور سرپرستی ها و شعب بانک در سراسر کشور

اهدافی همچون
:

-میزان منابع جذب شده از محل سپرده جذب شده در حوزه های بانکداری خرد , بانکداری شرکتی , بانکداری اختصاصی , بانکداری مدرن , کارمزدها, ضمانت نامه ها و……..در تطابق با معیارهای پذیرش مشخص شده دربرنامه ها وچشم انداز سازمان.

– افزایش وصول مطالبات با رویکرد مطالبات سررسید گذشته , مشکوک الوصول , معوق و بلاوصول با بهره گیری از معیارهای پذیرش کیفی تعیین شده وکاهش سطح میزان انحراف معیارعملکرد کارکنان وحوزه ها در فرآیند اعتبار سنجی مشتریان.

– میزان تسهیلات اعطایی به مشتریان در تطابق با برنامه های ابلاغی با رویکرد توزیع متناسب ظرفیت ها بین شعب وسرپرستی ها با توجه به ظرفیتهای مشخص شده دراعطای تسهیلات به مشتریان .

• پالایش (تجزیه و تحلیل) ریز فاکتورهای عملکرد: با رویکرد طرح ریزی مدل آنالیز (تجزیه و تحلیل ) ریز فاکتورهای تاثیرگذار بر عملکرد فرد , تیم و سازمان درسیستم بانکی به جهت بررسی نقاط قوت و قابل بهبود عملکرد

اهدافی همچون :

– بررسی نقاط قوت و قابل بهبود عملکرد درحوزه جذب منابع

– بررسی نقاط قوت و قابل بهبود عملکرد درحوزه وصول مطالبات و شناسایی عوامل تاثیر گذار بر بهبود روند اجرای برنامه اعتبار سنجی مشتریان

-بررسی نقاط قوت و قابل بهبود عملکرد درحوزه ارزیابی تخصصی عملکرد کارکنان و بررسی تحلیلی نیازمندیهای مدیران , کارکنان , کارشناسان و… درحوزه های صف وستاد با رویکرد آموزش , ترفیعات , انتصابات , توزیع سیستمهای انگیزشی , برنامه ریزی جانشینی , طراحی مسیر رشد شغلی


مسئول یا دبیر همایش: جناب آقای سید هادی موسوی
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1059
برچسب ها: