سمینار رایگان معرفی Microsoft Dynamics CRM

دسته: دسته‌بندی نشده
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲
introduction to Microsoft Dynamics CRM
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - شرکت سگال
برگزارکننده: شرکت سگال رایانه

تاریخ شروع: دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - تاریخ پایان: دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲

تلفن تماس با دبیرخانه: 88658496
نمابر: 88657954
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@segal.ws

امکان ردیابی درخواست ها، پیشنهادها و شکایات مشتری

جذب و حفظ مقرون به صرفه ترین مشتریان و تقویت حس وفاداری در آنان

کاهش هزینه های دستیابی به رضایت مشتریان از طریق حل مشکلات در فرآیندهای اصلی

ایجاد پایگاه های اطلاعاتی برای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش

ارتباط مؤثر با مشتری، مذاکره با آن ها و ثبت درخواست های آنان با هدف فهم نیازها و انتظارات آنان

مونیتورینگ مرحله به مرحله نتایج فروش، خدمات پس از فروش و سایر روابط با مشتری با هدف تعیین سطح رضایت آنان از محصولات، خدمات و سایر فرآیندهای خدماتی و فروش



 
Microsoft Dynamics CRM  یک راه کار قدرتمند جهت مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که برای واحد های فروش، بازاریابی و خدمات رسانی مشتریان طراحی شده است.
با بهینه سازی فرایند های تجاری، پلتفرم تحلیلگر قدرتمند و یکپارچگی با Microsoft Outlook و محصولات دیگر مایکروسافت، سامانه Microsoft Dynamics CRM به شما در کاهش هزینه ها و بهبود فرایند های تجاری کمک می کند.
دستاورد های  Microsoft Dynamics CRM
•    امکان ردیابی درخواست ها، پیشنهادها و شکایات مشتری
•    جذب و حفظ مقرون به صرفه ترین مشتریان و تقویت حس وفاداری در آنان
•    کاهش هزینه های دستیابی به رضایت مشتریان از طریق حل مشکلات در فرآیندهای اصلی
•     ایجاد پایگاه های اطلاعاتی برای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش
•     ارتباط مؤثر با مشتری، مذاکره با آن ها و ثبت درخواست های آنان با هدف فهم نیازها و انتظارات آنان
•     مونیتورینگ مرحله به مرحله نتایج فروش، خدمات پس از فروش و سایر روابط با مشتری با هدف تعیین سطح رضایت آنان از محصولات، خدمات و سایر فرآیندهای خدماتی و فروش

مزیت های استفاده از Microsoft Dynamics CRM که اثربخشی تجارت شما را افزایش می دهند عبارتند از:
•    کیفیت بالای این سامانه
•    کارایی و ثبات بالا
•    امکان کار و مدیریت از راه دور (تحت وب)
•     مدیریت آسان و کم هزینه
•     پیاده سازی سریع سامانه مطابق با نیاز اکثر شرکت ها و سازمانهای ایرانی
•     تطبیق سامانه با نیاز های سازمان های مختلف در ابعاد و زمینه های کاری گوناگون
•     یکپارچگی کامل با محصولات دیگر مایکروسافت

شما می توانید با شرکت در سمینار شرکت سگال اطلاعات کاملی را در زمینه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت کسب نموده و از امتیازات و توانمندیهای آن در خصوص کسب و کار خود مطلع شوید.



مسئول یا دبیر همایش: سرکار خانم ایرانپور
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1254
برچسب ها: