سمینار مهندسی فروش

دسته: کسب و کار و مدیریت
پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - باشگاه ونک
برگزارکننده:

تاریخ شروع: پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - تاریخ پایان: پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

تلفن تماس با دبیرخانه: 88735952 - 88527793 - 09197048025
نمابر:
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل:

CRM و عوامل انگیزشی برای مشتری

نقش برند سازمانی در افزایش فروش و رضایت مشتریان

راهکارهای افزایش فروش

فنون مذاکرات تجاری

انرژی برند



فروش مهم ترین دغدغه ی هر سازمان یا شرکت است . شرکت ها جهت افزایش فروش خود و در راستای آن رضایتمندی مشتریان ، اقداماتی از جمله هزینه های بسیار در زمینه ی تبلیغات انجام می دهند . گاهاً در تبلیغات و روند ارتباط با مشتری نیز خطاهایی رخ می دهد که خساراتی به شرکت وارد می کند . امروزه فروش کالا و خدمات با کیفیت مطلوب ، مشتری مداری و وفادارسازی آنها ، افزایش اعتبار و برند شرکت جزو موارد مهم هر سازمان به شمار می آیند و شرکت ها ، در بازار پررقابت کسب وکار ، ملزم رعایت نکاتی هستند که به بقای شرکت آنها وابسته است . شرکت ها و ارگان هایی که کیفیت –CRM– برند و موارد این چنین را رعایت نمی کنند به تدریج از بین رفته و می بایست از عرصه ی رقابت حذف شوند . متخصصان حوزه ی بازاریابی و تبلیغات ، فروش را یک روند می دانند که عواملی چون برند – کیفیت – تبلیغات –CRM و ارتباطات در آن موثر بوده و پیکره ی این روند را تشکیل می دهند . امروزه برنامه ریزی جهت فروش و افزایش بازدهی تبلیغات ، فرایند مهم و نیازمند دانش و تجربه است . صاحب نظران حوزه ی مدیریت ، برنامه ریزی روند فروش را به فعالیت های حساب شده و در واقع مهندسی شباهت داده اند و گاهاً آن را با عنوان مهندسی فروش معرفی می کنند .از این رو و با توجه به نیاز افراد و شرکت ها ، سمینار مهندسی فروش معرفی می گردد تا با کمک آن بتوان بخشی از چالش های شرکت های خصوصی را برطرف کرد .



مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 802
برچسب ها: