سمینار چالش‌های برگزاری و نحوه شکایات در مناقصات

دسته: کسب و کار و مدیریت
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
Tender Seminar
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - دانشگاه تهران
برگزارکننده: گروه مطالعات نظام پیمانکاری

تاریخ شروع: سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

تلفن تماس با دبیرخانه: 6530311 - 66536911
نمابر: 89787689
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: ricmgroup@gmail.com

نکات کلیدی برگزاری مناقصات (ارایه دهنده: مهندس امید امیری)

• پیرامون تأمین مالی، تعیین نوع مناقصه و تهیه اسناد

• ارزیابی کیفی متقاضیان و نحوه‌ی توزیع استعلام‌ها

• نحوه تهیه پیشنهاد قیمت از سوی مناقصه‌گران

• ارزیابی شکلی، انواع تضمین و ارزیابی پیشنهادهای مناقصه‌گران

• بحثی پیرامون بخشنامه متناسب‌ترین دامنه قیمت

• پیرامون تعیین برنده‌ی مناقصه

چالش‌های حقوقی فرآیند برگزاری مناقصات (ارایه دهنده؛ آقای ابراهیم اسماعیلی هریسی)

• تشریح وجوه تمایز اوصاف متقاضی، مناقصه‌گر و پیمانکار، از منظر حقوقی

• تشریح و تبیین تعهدات مناقصه‌گزار و مناقصه‌گر، از منظر حقوقی

• موارد قابل‌شکایت و غیر‌قابل‌شکایت، در برگزاری مناقصات

• تشریح مباحث تشخیص و تسجیل انحصار در مناقصات

• بحث ارجاع امر کنترل مبانی قیمت، به کمیته فنی بازرگانی در مناقصات یک‌مرحله‌ای

نحوه شکایات و آیین رسیدگی به آن در مناقصات (ارایه دهنده؛ مهندس حمید حسسین زاده)

• انواع شکایت مناقصات، متناسب با شخصیت مناقصه‌گران و حاکمیت قانون برگزاری مناقصات

• تشریح روند رسیدگی به شکایات مناقصه‌گران، در مورد نقض قوانین و مقررات ناظر به برگزاری مناقصات

• معرفی مراجع رسیدگی و نظارتی، اعمِّ از قضائی و اداری در شکایات مناقصات با تشریح حدود صلاحیت

• تشریح نحوۀ اعتراض به آراء و نظرات صادره در باب شکایات مناقصات از سوی مراجع قضائی و اداری

• موردکاوی چند نمونه از آراء و نظریات صادره از سوی مراجع قضائی و اداری در زمینه شکایات مناقصات





مسئول یا دبیر همایش: آقای سید حامد میرمحمدی
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 908
برچسب ها: