سومین کنفرانس تحقیقات بازاریابی

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک
برگزارکننده: موسسه اطلاع رسانی نارکیش
تاریخ شروع: چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶
تلفن تماس با دبیرخانه: 021-88556492
نمابر: 021-88719960
آدرس وب سایت: mktrconf.com
آدرس ایمیل: info@mktrconf.com
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور؛ سومین کنفرانس تحقیقات بازاریابی ۲۸ تیرماه ۱۳۹۶ در هتل المپیک تهران برگزار می گردد. تحقیقات بازاریابی به عنوان اولین گام و بااهمیت ترین مرحله از فرآیند بازاریابی در سازمان ها به شمار می آید و به تعیین، جمع آوری، تحلیل و ارائه سیستماتیک و عینی اطلاعات به منظور بهبود تصمیم گیری هایی که با شناخت فرصت ها و حل مشکلات در بازاریابی مرتبط هستند، می پردازد.
این پژوهش ها مصرف کنندگان، مشتریان، سازمان و جامعه را از طریق اطلاعات بازار به یکدیگر مرتبط می نماید و امکان مدیریت بهینه فعالیتهای بازاریابی را برای شرکت های فعال در بازار میسر میسازد.
امروزه بازار ایران شاهد تحولات و پیچیدگی های منحصر به فردی است که بدون شناخت روندهای مربوطه امکان تصمیمات بازاریابی اثر بخشی وجود ندارد. از سوی دیگر فضای رقابتی و همچنین مدلهای نوین کسب و کار برای تامین نیازهای متغیر گروههای مشتری هستند.علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله می توانند به سایت این رویداد مراجعه نمایند .
مفاهیم نظری تحقیقات بازاریابی
• روشها و فرآیندهای تحقیقات بازاریابی
• تئوریها ، روندها و مکاتب تحقیقات بازاریابی
• پژوهشهای بازاریابی مصرفی و صنعتی
• روندهای توسعه تحقیقات بازار در ایران و جهان
• راهکارهاو مزایای تحقیقات بازاریابی برای سازمانهای ایرانی
حوزه های نوین تحقیقات بازاریابی
• معرفی حوزه های نوین در تحقیقات بازاریابی
• معرفی روشهای جدید در تحقیقات بازاریابی
• کاربرد ابزارهای جدید در تحقیقات بازاریابی
• ممیزی بازاریابی و سنجش اثر بخشی بازاریابی
• نقش تحقیقات بازاریابی در دوران رکورد و بحران
• الزامات حقوقی و بسترهای تحقیقات بازاریابی
• و مفاهیم بازاریابی
مفاهیم اجرایی تحقیقات بازاریابی
• روش های گردآوری، تجمیع وتحلیل داده ها
• سیستم های اطلاعاتی و هوشمندی بازاریابی
• الگوهای تحلیلی کمی و کیفی در تحقیقات بازاریابی
• روشهای ارزیابی ارزش برند و آزمون نام تجاری
• روشهای آماری و نرم افزاری در تحقیقات بازاریابی
• چالشهای اجرایی تحقیقات بازاریابی در ایران
• برون سپاری و الگو برداری از برتریت عملکردها
حوزه های کاربردی تحقیقات بازاریابی
• تحقیقات بازاریابی مرتبط با آمیخته بازاریابی
• تحقیقات بازاریابی مرتبط با بخش بندی بازار و جایگاه یابی
• تحقیقات بازاریابی مرتبط با رفتار مصرف کننده
• تحقیقات بازاریابی مرتبط با برندسازی
مسئول یا دبیر همایش: جناب آقای دکتر کوروش حمیدی
امکان ارسال مقاله: بله