ششمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی
دسته: علوم اجتماعی و انسانی
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - سالن اجلاس سران
برگزارکننده: گروه پرسشگران
تاریخ شروع: دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴
تلفن تماس با دبیرخانه: 66551709 - 66551495
نمابر: 66551495
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@gporseshgaran.ir
سنجش میزان موفقیت دستگاه های اجرایی در پاسخگویی به رسانه ها
میزان موفقیت دستگاه ها در جلب رضایت ارباب رجوع
اصلاح الگوی خدمت (استفاده از سامانه های خدمت رسانی )
وحدت سه قوه و مردم در اجرای فرامین مقام عظمای ولایت ، نقطه افتخار همدلی و همزبانی است که در طرح تکریم خدمت رسانان (دولت) توسط خدمت گیرندگان (مردم) اجرا می گردد. طی این طرح مطابق با اصل هشتم قانون اساسی ، تحقق نظارت مردم بر عملکرد دولت را خواهیم داشت .
این حرکت مبتنی بر سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و موضوع نظام مند نمودن نظارت مردم و تشکل ها بر دولت از برنامه هشتم نقـشه راه اصلاح ساختار نظام اداری مصوبه 14 اسفند 92 شورای عالی اداری صورت می گیرد
رقابت دستگاههای اجرایی برای خدمت رسانی بهتر به مردم، نمادی از تجلی مردم سالاری دینی را به نمایش خواهد گذارد و گامی مهم در فرهنگ سازی نهضت خدمت رسانی و پاسخـگویی خواهد برداشت

این حرکت مبتنی بر سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و موضوع نظام مند نمودن نظارت مردم و تشکل ها بر دولت از برنامه هشتم نقـشه راه اصلاح ساختار نظام اداری مصوبه 14 اسفند 92 شورای عالی اداری صورت می گیرد
رقابت دستگاههای اجرایی برای خدمت رسانی بهتر به مردم، نمادی از تجلی مردم سالاری دینی را به نمایش خواهد گذارد و گامی مهم در فرهنگ سازی نهضت خدمت رسانی و پاسخـگویی خواهد برداشت

مسئول یا دبیر همایش: آقای محسن اسکندری
امکان ارسال مقاله: بله
بازدید: 1853