نخستین همایش علوم رفناری و مدیریت تحول در سازمان ها

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران -
برگزارکننده: مؤسّسه نیروی تدبیر ایرانیان
تاریخ شروع: چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳
تلفن تماس با دبیرخانه: 26422731 - 26422768
نمابر: 26422731
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@nt2iconf.ir
۱- منابع انسانی و مدیریت تحول
– نقش توانمند سازی سرمایه انسانی در مدیریت تحول
– واکاوی تأثیر فرهنگ سازمانی بر تغییر و تحول
– بررسی نقش مدیریت استعداد در مدیریت تحول
– مدیریت تعارض و چالش های رفتاری در هنگام تحول
– نقش شایسته گزینی و شایسته پروری در تحول سازمانها
۲- راهبری Coaching و تحول رفتار سازمانی
– نقش Coaching (راهبری و هدایت ) در مدیریت رفتار و عملکرد کارکنان
– بررسی استراتژی های تغییرنگرش درمدیریت سازمانی
– رهبری سازمان در زمان تحول
– نقش راهبری در ایجاد فرهنگ سازمانی اثربخش و گسترش کار تیمی
– نقش راهبری در برداشتن موانع سازمانی مؤثر بر عدم رشد سازمانها
– رهبری و جانشین پروری مؤثر بر مدیریت تحول
۳- مدیریت جهادی در مدیریت تحول
– نقش تفکر راهبردی و سیاستهای ابلاغی در پیشبرد تحول
– نقش مدیریت جهادی در همسویی سیاستهای سازمانها و برنامه های کلان کشور
– بهینه کاوی تجارب و الگوهای موفق سازمانی در زمینه تحول
– تاثیر پذیرش ارزشهای تیمی و مشارکتی در پیشبرد مدیریت تحول
– توانمندسازی ظرفیتهای بالقوه مشارکت در دوران تحول
۴- مدیریت رفتار در فضای الکترونیک
– نقش تفکر راهبردی و سیاستهای ابلاغی در پیشبرد تحول
– مدیریت منابع انسانی الکترونیکی
– تحول فرهنگی و اخلاقی در سیستمهای مدیریت اطلاعات
– نقش برقراری ارتباطات مؤثر با ذینفعان در پذیرش فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیک
– بررسی نقش و تأثیر شبکه های اجتماعی در تحول سازمانی
۵- مدیریت تحول در فضای کسب و کار
– نقش علوم رفتاری در هدایت تحول در فضای کسب و کار
– بررسی چگونگی ایجاد ارزش افزوده در تغییر مدل های ارتباط با مشتری
– نقش به روز رسانی و ارتقای سرمایه رابطه ای سازمان در کسب بیشترسهم بازار در صنعت
– نقش بکارگیری رویکردهای مناسب برای مواجه شدن با تغییرات در افزایش مزیت رقابتی پایدار برای سازمانها
– تأثیر ارائه محصولات و خدمات مطابق با ارزش های فرهنگی و اجتماعی در حال تغییر بر تمایل به خرید مشتریان
– نقش مدیریت تحول در پاسخگویی به مشکل کوتاه شدن چرخه عمر محصول
۶- مدیریت تحول و کارآفرینی سازمانی
– نقش حمایت از خلق و توسعه ایده های جدید کارکنان در توسعه فضای کسب وکار
– نقش ساختار سازمانی تسهیل کننده همکاری در افزایش مشارکت کارکنان
– بررسی چگونگی جذب مشارکت ذی نفعان در فرایند تولید کالا ها و خدمات در توسعه کسب و کار
– نقش افزایش قابلیت کارکنان جهت یادگیری از یکدیگر در توسعه کارآفرینی سازمانی از طریق کار تیمی
– نقش برخورداری از جو سازمانی حمایت کننده در پرورش ایده های خلاقانه کارکنان
– نقش دسترسی آسان به اطلاعات از طریق یک نظام اطلاع رسانی جامع در توسعه نوآوری ها
– نقش توانمند سازی و پرورش کارکنان در افزایش فرصت های کارافرینی در سازمان
– نقش بکارگیری و اجرای ایده های کارکنان در توسعه فرهنگ کارآفرینی در سازمان

مسئول یا دبیر همایش: سرکارخانم زهرا بخشنده
امکان ارسال مقاله: بله