نخستین کنفرانس باشگاه مشتریان

دسته: دسته‌بندی نشده
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱
1st customers club conference
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما
برگزارکننده:

تاریخ شروع: پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ - تاریخ پایان: پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱

تلفن تماس با دبیرخانه: 9 - 88376557
نمابر: 88376560
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: news@customersclubcenter.com

نقش باشگاه مشتریان در افزایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی

ضرورت ایجاد باشگاه مشتریان

چالش های راه اندازی و مدیریت باشگاه مشتریان

راه حل ها و مدل های کسب و کار باشگاه های مشتریان

باشگاه مشتریان هزینه یا سرمایه گذاری؟

باشگاه مشتریان و اثرات آن در ارتقای جایگاه برند

باشگاه مشتریان و اثرات آن بر بازاریابی و فروش

باشگاه مشتریان از دیدگاه تبلیغات

باشگاه مشتریان و داده کاوی

باشگاه مشتریان و برنامه های وفادارسازی مشتریان

باشگاه مشتریان و نرم افزارهای CRM

باشگاه مشتریان و سیستم های پرداخت الکترونیکی

مدیریت و راهبری باشگاه مشتریان

روش های توسعه باشگاه مشتریان

بررسی انواع مدل های باشگاه مشتریان

بررسی انواع روش ها، نرم افزارها و ابزار های راه اندازی و توسعه باشگاه مشتریان

نقش بازاریابی و تبلیغات اینترنتی و شبکه های اجتماعی در موفقیت باشگاه مشتریان

بررسی نمونه های ایرانی و خارجی باشگاه مشتریان



باشگاه مشتریان به عنوان یک رویکرد نوین در سیاست های توسعه بازار شرکت های معتبر و برندهای مطرح دنیا دیده می شود. شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که بیشتر سود خود را از دسته کوچکی از مشتریان خود به دست می آورند و برای حفظ و توسعه رابطه آنها با خود همیشه به دنبال راه کارهای مناسب هستند. نگهداری و توسعه ارتباط با مشتری که منجر به فروش رو به بالا ، فروش جنبی و از همه مهمتر اجرای صحیح طرح های وفادارسازی می شود، مهمترین دلیل سازمان های تولیدی و خدماتی برای راه اندازی باشگاه های مشتریان است.در واقع باشگاه مشتریان، باشگاهي سازمان يافته توسط يك شركت براي گروهي مشخص از مشتريانش جهت افزايش وفاداري و جلب رضایت مشتريان ،کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات و در نتیجه افزايش درآمد شركت ، می باشد. باشگاه مشتریان به عنوان یک بسته کامل در مراقبت از مشتریان, مدیریت ارتباط با مشتریان و وفادارسازی مشتریان امروزه از اهمیت بسیاری برخوردار شده است و از این رو ضروری است که برندها و شرکت های ایرانی نیز به این مقوله توجه جدی تری داشته باشند.مرکز تخصصی باشگاه مشتریان CUSTOMERS CLUB CENTER به عنوان اولین مرجع تخصصی آموزش ، مشاوره و راه اندازی باشگاه مشتریان در ایران با همکاری شرکت مهریاسان و حمایت های علمی ، مالی و معنوی سازمان ها ، دانشگاه ها ، و شرکت ها و برند های برتر ایران، در راستای فرهنگ سازی و معرفی جدید ترین متد های راه اندازی و مدیریت باشگاه اعضا و مشتریان، قصد دارد نخستین کنفرانس باشگاه مشتریان را در تاریخ 6 مهرماه 1391 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما ، با حضور بیش از 700 نفر از مدیران رده بالای سازمانها، شرکت های تولیدی و خدماتی و برندهای برتر ایران برگزار نماید.نخستین کنفرانس باشگاه مشتریان قصد دارد با یک نگاه علمی و کاربردی راهکارها و چالش های راه اندازی و توسعه موفق باشگاه های مشتریان را در سازمان ها و صنایع مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.حضور در این کنفرانس جهت آشنائی با روش های راه اندازی ، مدیریت و راهبری انواع باشگاه های مشتریان ، باشگاه اعضا ، باشگاه نمایندگان ، باشگاه هواداران و.. کاربرد دارد.امید است این کنفرانس بتواند قدمی کوچک در راستای توسعه کسب وکار صنایع و سازمانها ، در “سال توليد ملي،حمايت از كار و سرمايه ايراني ” بر دارد .

اهداف کنفرانس باشگاه مشتریان

فرهنگ سازی راه اندازی باشگاه اعضا و مشتریان

آشنايي با مفاهيم و کارکاردهاي باشگاه مشتريان

بررسی نمونه هاي موفق داخلي و خارجي در صنایع مختلف

بحث و تبادل نظر متخصصان

به اشتراک گذاري تجارب موفق

معرفي نرم افزارها و راه حل هاي راه اندازي و توسعه باشگاه مشتريان



مسئول یا دبیر همایش: جناب آقای مهندس علی نجاتی
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 568
برچسب ها: