همایش استراتژی اقیانوس آبی

دسته: دسته‌بندی نشده
چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰
Blue Ocean Strategy
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - دانشگاه صنعتی شریف
برگزارکننده: شرکت خدمات علمی صنعتی تهران و دانشگاه صنعتی شریف

تاریخ شروع: چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰

تلفن تماس با دبیرخانه: 66028963-021
نمابر: 66028963-021
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: bos@sharif.ir

این استراتژی چیست و چگونگی تدوین آن :

· حرکت از استراتژی بازار رقابتی به استراتژی ایجاد بازار بدون رقابت

· نوآوری ارزش به عنوان سنگ بنای استراتژی اقیانوس آبی

· رویکرد اصولی برای گریز از اقیانوس قرمز

. تمرکز در تصویر بزرگ نه اعداد

دستیابی فراتر به تقاضای موجود

· شناسایی غیر مشتریان

· سه ردیف غیر مشتریان

· شناسایی ناکامی مشتریان

. چگونگی شناسایی غیر مشتریان

نوآوری در مرزهای صنعتی

· چگونگی حرکت از اقیانوس قرمز و رسیدن به اقیانوس آبی

· مرزهای بازار ذهن مدیران

. رویکردی سیستماتیک در بازسازی مرزهای بازار



آنچه شرکت کنندگان در این سمینار خواهند آموخت:

· مفهوم نو آوری ارزش ،که سنگ بنای استراتژی اقیانوس آبی است و به طور چشمگیری افزایش مشتری وکاهش هزینه را منجر می شود.

· چگونگی به کارگیری عملی استراتژی اقیانوس آبی از طریق روشها و فرمولاسیون آن.

· چگونگی فعال کردن سازمان خود و هدایت آن به سمت نیازها و رشد سودآور.

· جستجویی در مجموعه ی استراتژی اقیانوس آبی، نوآوری ارزش، ابزارها و روشهای سودآور و چارچوب 6 روش ، که دیدگاه را برای ایجاد فضای بازار جدیدگسترده تر میکند .



مسئول یا دبیر همایش: جناب آقای دکتر هاشمیان
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1456
برچسب ها: