همایش و نمایشگاه”چشم انداز برندهای بین المللی، صنعت فست فود ایران”

دسته: مهندسی و تکنولوژی
چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵
1st Iran Conference & Exhibition in Fast Food & Related Industries
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - مرکز همایش های برج میلاد
برگزارکننده: گروه دانش گستران پریزاد

تاریخ شروع: چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵

تلفن تماس با دبیرخانه: 44729748
نمابر: 89770223
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@fastfoodconference.ir

ورود برندهای بین المللی فست فود، فرصت یا- تهدید؟!

ارتقاء سطح کیفیت خدمات، انتخابی بی بدیل برای بازیگران فعلی صنعت فست فود ایران

افزایش بهره وری، تنها راهکار بقاء در حضور بازیگران بین المللی

توجه به فرهنگ ایرانی، مَفری امن در هجوم بازیگران جهانی صنعت فست فود

Competition یا Coopetition، صنعت فست فود ایران در پساتحریم

فاصله دانش فنی دستگاه‌ها و تجهیزات صنعت فست فود ایرانی با دانش فنی روز دنیا

میزان آمادگی تأمین کنندگان مواد اولیه مصرفی فست فود داخلی به بازیگران جدیدالورود بین المللی

جایگاه آموزش منابع انسانی متخصص در ارزیابی رقابت پذیری، صنعتی مملو از خدمات

فست فود؛ فروش کالا، عرضه خدمات همراه یا هر دو

لزوم بازنگری در ارزیابی نهادهای نظارتی بر فعالیت فست فود داران فعلی و ورود برندهایی با استانداردهایی ورای پارادایم‌های کنونی در ایران

جایگاه مجتمع‌های تجاری مدرن در میزبانی برندهای بین المللی صنعت فست فود

یک انتخاب، دایناسور باشیم یا مارمولک!

لزوم بازنگری در مدل کسب و کار سنتی بازیگران صنعت فست فود ایران

برندسازی و تبلیغات در صنعت فست فود

زمین بکر فضای مجازی، شعبه جدید فست فود دارند!



دیر یا زود، چه بخواهیم و چه نخواهیم با باز شدن باب گفتگو با جامعه جهانی و گشوده شدن درب‌های اقتصاد ایران به روی بازیگران بین المللی اقتصاد، با توجه به پتانسیل جمعیتی ایران که کشور عزیزمان را تبدیل به بازار مصرفی بزرگی نموده است توجه به نحوه مواجهه با برندهایی که ایران را مقصد کسب و کار خود شناسایی میکنند نه تنها برای سیاست گذاران اقتصادی که برای بازیگران خرد و درشت داخلی امری واجب است.
صنعت فست فود با مفهوم مدرن خود زاده فرهنگ و اقتصاد جوامعی است که خواسته یا ناخواسته در کنار شباهتهای نادر، تفاوتهای آشکاری با پارادایم های حاکم و در حال تغییر در جغرافیای جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص پس از انقلاب شکوهمند اسلامی دارد.
کشش تقاضا محرک عرضه است و انبوه عرضه، تحریک کننده تقاضاست. برندهای بین المللی به طرق مختلف به ایران خواهند آمد و از آنجا که در قوانین نانوشته تجارت، در فضای رقابتی، ضعیف به نفع قوی بیرون رفته یا منزوی خواهد شد و از آنجاییکه شعب گسترده برندهای بین المللی پای این برندها را به حلقه های پیشین و پسین فعالیت رستورانهای فست فود کشانده در کنار صرفه عظیم ناشی از مقیاس ایشان و قدرت سرمایه گذاری که این برندها دارند در عین اینکه حضورشان به ارتقای سطح کیفی خدمات در صنعت فست فود ایران منجر خواهد شد این نکته را نباید از یاد ببریم که چنانچه آمادگی رویارویی در صنعت داخلی وجود نداشته باشد این فرصت بزرگ، تبدیل به تهدیدی مهلک خواهد شد.
نخستین شرکت دانش بنیاد در حوزه صنعت خرده فروشی در ایران و به عنوان ناشر تنها مرجع تخصصی صنعت فست فود ایران که به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می‌شود با بهره گیری از پتانسیل علمی، ارتباطی و رسانه ای خود بانی رویدادی بین المللی شده است که ذینفعان متعدد صنعت فست فود ایران را (اعم از داخلی و خارجی) زیر یک سقف گرد هم آورد تا مسائل پیشِ رو را توسط متخصصین این حوزه به چالش کشیده و راهکارهای رفع موانع موجود را محک بزند.



مسئول یا دبیر همایش: دکتر فرزانه آزاد اصل
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 761
برچسب ها: