وبینار کاربردی جایگاه سازی برند

دسته: کسب و کار و مدیریت
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - بصورت آنلاین در وبسایت ایـ سمینار
برگزارکننده: رسانه ایـ سمینار

تاریخ شروع: چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴

تلفن تماس با دبیرخانه: 88220629
نمابر:
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@e-seminar.ir

حمله به ذهن و نفوذ در آن

جایگاه سازی برندهای پیشرو و دنباله رو

تغییر و بازسازی جایگاه رقابت

قدرت نهفته در نام و تله بی اسمی

تله تنوع خدمات/محصول و تله سواری مجانی

زمانی که تنوع خدمات / محصول میتواند موثر باشد



جایگاه سازی شناخته شده ترین راه ساخت برند و توسعه بازار در دنیا می باشد و به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که با تاثیرگذاری بر روی ذهن مخاطب برندی را در ذهن مشتری جای می دهد. این موضوع چهل سال پیش با انتشار مقالاتی از ال ریس در مجله عصر تبلیغات با عنوان «فرا رسیدن دوران جایگاه سازی» شروع شد. سال 1981 مک گرا هیل کتاب ال ریس و جک تروت به نام جایگاه سازی را منتشر کرد . این کتاب به عنوان بهترین کتاب تاریخ بازاریابی شناخته شد و بیش از 1.5 میلیون نسخه به فروش رسید. با گذشت 4 دهه هنوز جایگاه سازی برند اهمیت خود را حفظ کرده است.



مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1700
برچسب ها: