چهارمین کنفرانس مدیریت فروش

دسته: دسته‌بندی نشده
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۱
4th Sales Management Conference
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران -
برگزارکننده: ایده پردازان کسب و کار

تاریخ شروع: پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - تاریخ پایان: جمعه ۰۶ بهمن ۱۳۹۱

تلفن تماس با دبیرخانه: 88260764
نمابر: 88253694
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: smc4@biznews.ir

۱. بررسی انواع کانال های توزیع فعلی، پیش بینی وضعیت آینده آن¬ها و نحوه انتخاب بهینه کانال های توزیع در صنایع ایران

۲. تحلیل تاریخی کانال های توزیع در دنیا

۳. نقش ایجاد فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها در تغییر کانال های توزیع

۴. تاثیر تغییر کانال های توزیع در فروش انواع محصولات

۵. نقش عوامل محیطی (نظیر نظام و تحولات اقتصادی، عملکرد رسانه ها، تاثیر فناوری اطلاعات، فرصت های نوآوری، تغییر سلیقه مشتریان و …) در شکل گیری کانال های توزیع

۶. تاثیر عملکرد ضعیف کانال های سنتی توزیع بر تغییر کانال های توزیع

۷. تحلیل عوامل درون سازمانی (نظیر تفکرات رهبران و مدیران، اهداف و استراتژی ها، نوع ساختار سازمانی و سیستم های اطلاعاتی سازمان (MIS)) در شکل گیری تعیین کانال های توزیع

۸. بهینه سازی هزینه ها در کانال های نوین توزیع




   
جشنواره چهره های ماندگار و جوانان برتر پخش و فروش
برای اولین بار در ایران

       



    مسئول یا دبیر همایش: سرکار خانم دکتر مینا مهرنوش
    امکان ارسال مقاله: بله
    پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
    بازدید: 621
    برچسب ها: