کنفرانس بازار پروژه های منطقه ای و بین المللی

دسته: دسته‌بندی نشده
یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
Conference on Regional & International Construction Market
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - دانشگاه تهران - سالن علامه امینی
برگزارکننده: گروه مطالعات نظام پیمانکاری

تاریخ شروع: یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

تلفن تماس با دبیرخانه: 22911556
نمابر: 89787689
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: ricmgroup@gmail.com

o الزامات شرکت های ایرانی برای حضور در بازار پروژه های بین المللی

o الزامات فنی و مهندسی و اجرایی شرکت های ایرانی

o ضرورت توانمندی مالی، حقوقی، بازرگانی، مدیریتی و منابع انسانی

o ظرفیت سازی در شرکت های ایرانی

o چگونگی رقابت پذیری شرکت های ایرانی با همتایان منطقه ای

o لزوم اخذ تاییدیه ها، ضمانتنامه ها، گارانتی ها و گواهینامه های بین المللی

• ضرورت توسعه مدیریت پروژه جهت حضور در بازارهای بین المللی

o لزوم رعایت و اخذ استانداردهای بین المللی مدیریت پروژه

o مدیریت تامین و تدارکات پروژه های بین المللی

o مدیریت ریسک و مهندسی ارزش در پروژه های بین المللی

o تکنیک ها و ابزارهای مدیریت پروژه

• بازاریابی پروژه های بین المللی

o شناخت بازار پروژه ها و شاخص های کلیدی موفقیت در این بازار در سایر کشورها

o رویکردها، چالش ها و موانع گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی نوین در پروژه های فنی مهندسی

o شناخت مولفه های کلان تاثیرگذار در بازاریابی بین المللی

o استفاده از ابزارهای دانش فنی و تکنولوژی در افزایش توان رقابت پذیری در بازارهای بین المللی

o نقش هویت و جایگاه برند در جذب پروژه های منطقه‌ای و جهانی

o توسعه دانش، مهارت و نگرش تیم های بازاریابی و مذاکره کنندگان پروژه های بین المللی

o تجارب موفق کشورها در عرصه بازاریابی بین المللی خدمات فنی مهندسی

• قراردادها و پیمان های بین المللی

o اهمیت مشارکت های مدنی،J.V، کنسرسیوم ها و همکاری های فی مابین شرکت های ایرانی

o آشنایی با تنوع یادداشت تفاهم ها، موافقت نامه ها و قراردادهای بین المللی در بازارهای بازرگانی، مالی، بانکی، صنعتی و خدماتی

o قراردادهای تجاری، پیمانکاری و سرمایه گذاری BOT, BOO, Buy Back

o نکات حقوقی قراردادهای بین المللی

o مذاکرات بین المللی

o مدیریت دعاوی و روش های حل و فصل اختلافات

• چالش های ورود به بازار پروژه های بین المللی

o ایفای نقش دولت و حمایت های فنی، اقتصادی و مالی دولت از شرکت های ایرانی

o نقش نظام بانکی و مالی کشور در توسعه بازار پروژه‌های بین المللی

o تامین مالی بین المللی و داخلی پروژه ها

o سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی در پروژه های بین المللی

o نحوه ورود به مناقصات بین المللی (شرکت در مناقصات، تضامین، گارانتی ها، نحوه ثبت شرکت ها، مسایل حقوقی و قراردادی)

o چالش های حقوقی، مقررات و قوانین کشورهای هدف برای حضور شرکت های ایرانی

o چالش های فرهنگی و اجتماعی کشورهای هدف

o چالش های جمعی و عمومی شرکت های ایرانی در مناقصات منطقه ای

o حمل و نقل، گمرک و تعرفه ها

o مالیات و بیمه

o انتقال وجه و پرداختهای بین المللی (اعتبارات اسنادی، ضمانتنامه بانکی و …)

o مشکلات ورود و خروج ماشین آلات و مصالح





مسئول یا دبیر همایش: آقای سید حامد میرمحمدی
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 868
برچسب ها: