کنفرانس مدیریت تبلیغات

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
برگزارکننده: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران - گروه نما
تاریخ شروع: سه شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: سه شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
تلفن تماس با دبیرخانه: 22874490-2
نمابر: 22874489
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@adsconference.com
۱. ارتباطات بازاریابی یکپارچه
۲.کمپین های تبلیغاتی
۳.مدیریت برنامه های تبلیغاتی(اهداف، پیام، رسانه،بودجه و ارزیابی)
۴. رفتار مصرف کننده و تبلیغات(جامعه شناسی و روانشناسی تبلیغات)
۵.تبلیغات الکترونیکی
۶.ایده پردازی و خلاقیت در تبلیغات
۷. اثربخشی تبلیغات
۸.آسیب شناسی تبلیغات در ایران
این کنفرانس به دنبال به اشتراکگذاری دانش کارامد و اثربخش ارتباطات
بازاریابی است. در اینجا، مباحث تئوریک و کلیشهای تبلیغات مطرح نمیشود
بلکه درباره جزئیات، واقعیت ارتباطات بازاریابی، اقدامات پشت پرده،
مثالهای واقعی از ایران و جهان، از زمان احساس نیاز سازمان به ارتباطات
بازاریابی تا اجرا، ارائه آن به مشتری و دریافت بازخور و ارزیابی اثربخشی
این ارتباطات، با هم صحبت خواهیم کرد. ما یک ارتباط دو
سویه اثربخش درخصوص دانش تبلیغات در یک روز زیبای بهاری (نماد تازگی، شروع
دوباره، دوستانه) خواهیم داشت.
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، متولی برگزاری این کنفرانس است و به عنوان
یکی از متولیان اصلی آموزش بازاریابی در ایران، بهاشتراک گذاری دانش دست
اندرکاران حرفهای این صنعت را، یکی از ماموریتهای اصلی خود میداند.
این کنفرانس، فرصت مناسبی برای ملاقات و تعامل نیروهای تازه نفس
بازار کار (دانشجویان)، سازمانها و شرکتها، آژانسهای مشاوره و تبلیغات،
برای آشنایی و ایجاد همکاریهای اثربخش در آینده است.1
مسئول یا دبیر همایش: دکتر علی اکبر فرهنگی
امکان ارسال مقاله: بله