کنفرانس مدیریت تبلیغات

دسته: دسته‌بندی نشده
سه شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
ADSconference
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
برگزارکننده: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران - گروه نما

تاریخ شروع: سه شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: سه شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴

تلفن تماس با دبیرخانه: 22874490-2
نمابر: 22874489
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@adsconference.com

۱. ارتباطات بازاریابی یکپارچه

۲.کمپین های تبلیغاتی

۳.مدیریت برنامه های تبلیغاتی(اهداف، پیام، رسانه،بودجه و ارزیابی)

۴. رفتار مصرف کننده و تبلیغات(جامعه شناسی و روانشناسی تبلیغات)

۵.تبلیغات الکترونیکی

۶.ایده پردازی و خلاقیت در تبلیغات

۷. اثربخشی تبلیغات

۸.آسیب شناسی تبلیغات در ایران



این کنفرانس به دنبال به اشتراک­گذاری دانش کارامد و اثربخش ارتباطات
بازاریابی است. در اینجا، مباحث تئوریک و کلیشه­ای تبلیغات مطرح نمی­شود
بلکه درباره جزئیات، واقعیت ارتباطات بازاریابی، اقدامات پشت پرده،
مثال­های واقعی از ایران و جهان، از زمان احساس نیاز سازمان به ارتباطات
بازاریابی تا اجرا، ارائه آن به مشتری و دریافت بازخور و ارزیابی اثربخشی
این ارتباطات، با هم صحبت خواهیم کرد. ما یک ارتباط دو
سویه اثربخش درخصوص دانش تبلیغات در یک روز زیبای بهاری (نماد تازگی، شروع
دوباره، دوستانه) خواهیم داشت.
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، متولی برگزاری این کنفرانس است و به عنوان
یکی از متولیان اصلی آموزش بازاریابی در ایران، به­اشتراک گذاری دانش دست
اندرکاران حرفه­ای این صنعت را، یکی از ماموریت­های اصلی خود می­داند.
این کنفرانس، فرصت مناسبی برای ملاقات و تعامل نیروهای تازه نفس
بازار کار (دانشجویان)، سازمان­ها و شرکت­ها، آژانس­های مشاوره و تبلیغات،
برای آشنایی و ایجاد همکاری­های اثربخش در آینده است.1



مسئول یا دبیر همایش: دکتر علی اکبر فرهنگی
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 742
برچسب ها: