آموزش و آزمون ITIL v3

دسته: دسته‌بندی نشده
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
ITIL® / IT Service Management (V3) qualifications at Foundation level
[دوره آموزشی]
تهران -
برگزارکننده: فناوری اطلاعات آریانا

تاریخ شروع: چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - تاریخ پایان: جمعه ۲۰ خرداد ۱۳۹۰

تلفن تماس با دبیرخانه: 88342900-021
نمابر: 88836410-021
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@aryanagroup.com



اين دوره ي آموزشي يكي از معتبرترين برنامه هاي آموزشي در حوزه مديريت خدمات فناوري اطلاعات است كه در آن مخاطبان با مفهوم چرخه عمر خدمات به منظور بهبود فعاليت هاي كسب و كار خود در حوزه خدمات فناوري اطلاعات آشنا خواهند شد.

ITIL V3با نگاهی نوین به فرآیند های استراتژی، طراحی، ارائه، پشتیبانی و بهبود در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، بهبود ارائه و پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات را پشتیبانی مینماید و همسویی با الزامات کسب و کار را ارتقا می بخشند.

اين اجزا بيانگر چارچوب چرخه عمر خدمات ميباشند كه با بهبود در كسب و كار موجب خلق ارزش در سازمان شده و كمك مي نمايد فناوري اطلاعات نيازهاي خاص عملياتي را بر طرف نمايد تا در نهایت سازمان بتواند علاوه بر بهبود خدمات در حوزه IT مزیت رقابتی و کاهش هزینه را برای خود به ارمغان آورد.

محتواي آموزشي اين دوره مبتني بر مطالعات موردي و كاربردي تهيه شده است تا مخاطبان بتوانند به خوبي با مفهوم ITIL،كتابخانه اي از بهترين تفكرات در حوزه مديريت خدمات فناوري اطلاعات آشنا شوند. همچنين محتواي آموزشي اين دوره براي كساني كه بخواهند در آزمون هاي بين المللي مرتبط برای اخذ مدارك حرفه اي شركت نمايند راهنماي موثري براي موفقيت آن ها خواهد بود.

بر اساس روند آموزشی و حرفه ای تعریف شده از سوی APMG انگلستان ( نهاد اعتبار دهنده از سوی OGC انگلستان ) ITIL V3 دارای 4 سطح آموزشی و حرفه ای به شرح ذیل بوده که متقاضیان می توانند به جهت دستیابی به بالاترین مدارک مرتبط ( ITIL Master ) در این حوزه روند آموزشی تعریف شده در ذیل را طی نمایند.

ITIL Foundation In IT Service Management

ITIL Intermediate Level ( Capability Model Or Life Cycle Model )

ITIL Expert Certification

ITIL Master Qualification

اهداف كليدي اين كارگاه:

در پايان اين برنامه آموزشي شما با مفاهيم ذيل آشنا مي شويد:

· اصول و مفاهيم کلیدی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

· مزایای پیاده سازی ITIL در سازمان

· فرآیند های مدیریت خدمات و نقشه چرخه عمر خدمات

· مفاهیم و تعاریف کلیدی مرتبط با چرخه عمر خدمات

· فرآیند ها و نقش های مرتبط با چرخه عمر خدمات

· فعاليت ها و مسئوليت هاي هر مرحله از چرخه عمر خدمات

· فاکتورهایی که بر کارایی چرخه عمر خدمات اثر می گذارند

و با اهداف و وظایف فعالیت ها و تعاملات درونی، ورودی و خروجی های 5 گروه فرآیندی و زیر فرآیند های مربوطه به شرح ذیل آشنا می شوید:

· فرآیند های استراتژی خدمات

· فرآیند های طراحی خدمات

· فرآیند های جاری سازی خدمات

· فرآیند های عملیات و پشتیبانی خدمات

· فرآیند های بهبود مستمر خدمات

همچنين شركت كنندگان در اين دوره ي آموزشي:

1- درك مي نمايند كه چگونه مديريت خدمات فناوري اطلاعات براي سازمان ها خلق ارزش مي نمايند

2- چگونه مي توان اهداف سازمان و واحد هاي فناوري اطلاعات را به منظور ارتقا بهره وري و كارايي همسو نمود

3- با شناخت مراحل مختلف چرخه عمر خدمات فناوري اطلاعات مي آموزند چگونه هر مرحله بر ارائه نهايي خدمات اثر گذار مي باشد.

4- در كارگاهي كاربردي و مشاركتي مفاهيم ITSM را فرا خواهند گرفت

ویژگی های دوره:


· رویکرد کاربردی همراه با مثال های متعدد

· برنامه آموزشی تعاملی با مشارکت پویای شرکت کنندگان

· اعطای بسته آموزشی جامع به شرکت کنندگان مبتنی بر استاندارد بین المللی ITIL

· اعطای گواهینامه معتبر آموزشی از طرف گروه پژوهشی صنعتی آریانا

مخاطبان دوره:


· مدیران و متخصصان فناوری اطلاعات

· مدیران شبکه و سیستم

· شرکت های مشاوران و مجریان پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات

· بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، مراکز مخابراتی و داده پردازی

· کسب و کار های تجارت الکترونیک

· شرکت های ارائه دهنده ی خدمات فناوری



استاد دوره:

سرکار خانم دکتر علیزاده

مدرس رسمی و بین المللی در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

دکترای مهندسی صنایع (فناوری اطلاعات)

عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

دارای مدارک حرفه ای در حوزه ITIL، COBIT،ISO 20000، IT Project Management از نهاد های اعتباری و بین المللی مرتبط

· بالغ بر 13 سال سابقه مشاوره و تحقیق در حوزه های تحلیل و طراحی سیستم های اطلاعاتی، مدیریت پروژه ها و خدمات IT



مسئول یا دبیر همایش: خانم کشاورز
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1157
برچسب ها: