باید ها و نباید های بازاریابی در زمان بحران اقتصادی

دسته: دسته‌بندی نشده
شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱

[دوره آموزشی]
تهران - مرکز همایش اندیشه معلم
برگزارکننده: پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران ایران

تاریخ شروع: شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱ - تاریخ پایان: شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱

تلفن تماس با دبیرخانه: 44841991
نمابر: 44841991
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@modiriran.ir

اقدامات اولیه برای برنامه ریزی بازاریابی در بحران اقصادی

بودجه بازاریابی در زمان بحران

اصول و راه های کاهش هزینه های بازاریابی

قطع و یا ادامه اطلاع رسانی ( تبلیغات و روابط عمومی )

برانگیختن رشد درآمد

بازبینی فروش های پرهزینه و کاهش هزینه های پر فروش

مراقبت از مشتریان کنونی

حفاظت از برند

حرکت به سمت اقتصاد برای بقاء و کسب بازار های طولانی مدت جهانی



در این نشست ، فقط به گفتن مسائل تئوری و آکادمیک پرداخته نمی شود و با ارائه تجربیات شرکت های ایرانی ، موارد کاربردی بیان می شوند .اعضای نشست می توانند به تبادل نظر بپردازند و از تجربیات دیگران نیز بهره مند شوند .

” این جلسه یک راه ارزان برای جلوگیری از به هدر رفتن منابع مالی شما در زمان بحران اقتصادی است .



مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 880
برچسب ها: