باید ها و نباید های بازاریابی در زمان بحران اقتصادی
دسته: دستهبندی نشده
شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱

[دوره آموزشی]
تهران - مرکز همایش اندیشه معلم
برگزارکننده: پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران ایران
تاریخ شروع: شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱ - تاریخ پایان: شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱
تلفن تماس با دبیرخانه: 44841991
نمابر: 44841991
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@modiriran.ir
اقدامات اولیه برای برنامه ریزی بازاریابی در بحران اقصادی
بودجه بازاریابی در زمان بحران
اصول و راه های کاهش هزینه های بازاریابی
قطع و یا ادامه اطلاع رسانی ( تبلیغات و روابط عمومی )
برانگیختن رشد درآمد
بازبینی فروش های پرهزینه و کاهش هزینه های پر فروش
مراقبت از مشتریان کنونی
حفاظت از برند
حرکت به سمت اقتصاد برای بقاء و کسب بازار های طولانی مدت جهانی
در این نشست ، فقط به گفتن مسائل تئوری و آکادمیک پرداخته نمی شود و با ارائه تجربیات شرکت های ایرانی ، موارد کاربردی بیان می شوند .اعضای نشست می توانند به تبادل نظر بپردازند و از تجربیات دیگران نیز بهره مند شوند .
” این جلسه یک راه ارزان برای جلوگیری از به هدر رفتن منابع مالی شما در زمان بحران اقتصادی است . “
مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: بله
بازدید: 880