دوره آنلاین بازاریابی علمی، منطبق با شرایط کنونی ایران

دسته: کسب و کار و مدیریت
یکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴
Marketing Management
[دوره آموزشی]
تهران - دوره به صورت آنلاین می باشد
برگزارکننده: مدرسه بازرگانی تهران

تاریخ شروع: یکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

تلفن تماس با دبیرخانه: 86080196
نمابر:
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@online.tbs.ir

– تعریف بازاریابی با تمرکز بر بازاریابی مدرن

– فرایند بازاریابی مدرن

– بخش بندی بازار؛ گام اول در بازاریابی مدرن

– ارزیابی جذابیت بخش های مختلف یک بازار و انتخاب بازارهای هدف مناسب

– تحلیل رقبا؛ مبنای طراحی استراتژیهای رقابتی و غلبه بر رقبا

– طراحی استراتژی موضع یابی و غلبه بر رقبا

– اصول طراحی محصول و خدمت؛ محصول و خدمت جذاب، سنگ بنای موفقیت در بازارهای امروزی

– خلاقیت در طراحی محصول جدید؛ چگونه محصولی جدید به بازار معرفی کنیم؟

– قیمت گذاری در بازاریابی مدرن؛ نقش قیمت گذاری مناسب در موفقیت در بازارها

– طراحی شبکه های بازاریابی و فروش

– استراتژی ها و تکنیک های اصلی افزایش فروش در بازارهای رقابتی

– بازاریابی در دوران رکود اقتصادی




امروزه تفکر فروش در ایران از حالت سنتی خارج‌شده و دارای روند رو به رشد زیادی است. که دلایل آن را می توان : افزایش خرد جمعی، ارتقاء سطح علمی خریداران، شناخت و دسترسی به منابع اطلاعاتی ناب دانست.

با وجود اینترنت و افزایش روز افزون دانش مشتریان:


آیا سیستم‌ فروش سازمانتان برای مواجه‌ شدن با این‌ چنین مشتریان باهوش و خردمندی آماده است ؟


آیا فروش سازمانتان، با تغییرات شرایط بازار داخلی، خود را تطبیق داده است؟


آیا نباید از فروش سنتی و فروش کلاسیک به نسل‌ بعدی سیستم‌ فروش یعنی «فروش حرفه‌ای» برویم؟



مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1337
برچسب ها: