دوره کاربردی دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) – Digital Marketing

[دوره آموزشی]
تهران - موسسه آموزش عالی آزاد بهار
برگزارکننده: موسسه آموزش عالی آزاد بهار
تاریخ شروع: جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - تاریخ پایان: جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
تلفن تماس با دبیرخانه: ۸۸۷۳۰۱۸۴
نمابر:
آدرس وب سایت: evnd.co/WcYLa
آدرس ایمیل:
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور؛ دوره کاربردی دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) – Digital Marketing به مدت ۵۰ ساعت به صورت کاربردی توسط موسسه آموزش عالی آزاد بهار در تاریخ جمعه ۱۳ مهرماه در محل موسسه برگزار می گردد. علاقمندان جهت شرکت در این دوره آموزی می توانند از طریق لینک ذیل اقدام به ثبت نام نمایند .
آنگونه که پیتر دراکر معتقد است، امروزه یکی از مهمترین و اساسیترین اهداف سازمانها ایجاد مشتریان و تلاش برای حفظ آنها است. اگر چه این موضوع فلسفه اصلی در زمینه پیدایش دانش بازاریابی را شکل داده است اما میبایست به این نکته توجه داشت که بازاریابی تنها یک فلسفه یا نگرش نیست. کسب و کار در دنیای امروز به طور گستردهای با روشها و ابزارهای تکنولوژیک گره خورده است. به بیان دیگر پیادهسازی بسیاری از متدهای بازاریابی بدون بکارگیری تکنیکها و ابزارهای مناسب امکانپذیر نخواهد بود.
از سوی دیگر اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعهای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار میگیرد. اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل شناخته میشود.
در این دوره آموزشی قصد بر آن است تا پس از مرور اصول پایهای بازاریابی و تاریخچه پیدایش آن در فضای کسبوکار، چارچوبی از بازاریابی دیجیتال به عنوان یک حوزه جدید و کاربرد عصر اقتصاد شبکهای به مخاطبین معرفی شده و انواع مختلف تکنیکهای اجرایی آن با رویکردی کاربردی مورد تشریح قرار گیرد.
- کلاس حضوری: ۵۰ ساعت
- پروژه پایانی(طراحی و پیاده سازی یک کمپین بازاریابی دیجیتال) : ۳۰ ساعت
- محتوای آموزشی آنلاین (فیلمهای آموزشی کنفرانس مدیران ارشد بازاریابی در آمریکا (ترجمه فارسی) ، دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مفاهیم بازاریابی) : ۲۰ ساعت
مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: خیر