مَسترکلاس اصول و فنون مذاکره حرفه ای در فروشندگی بیمه های عمر

دسته: دسته‌بندی نشده
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴
Life Insurance Selling Negotiation Master Class
[دوره آموزشی]
تهران - مرکز همایش های مجموعه انقلاب
برگزارکننده: گروه آموزشی بیمه مارکتینگ

تاریخ شروع: جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴

تلفن تماس با دبیرخانه: 47621414
نمابر: 89787630
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: bimehmarketing@gmail.com

اصول و مبانی پایه در مذاکره حرفه ای در فروشندگی بیمه های عمر

تکنیک ها و مهارت های آغازین در مذاکرات حرفه ای فروش بیمه

تکنیک ها و مهارت های میانی در مذاکرات حرفه ای فروش بیمه

تکنیک ها و مهارت های پایانی در مذاکرات حرفه ای فروش بیمه

تکنیک های مذاکره در قطعی کردن فروش ویژه بیمه های عمر

تکنیک های مذاکره فروش فوق پیشرفته در بیمه های عمر

جعبه ابزار مذاکره حرفه ای در فروشندگی بیمه های عمر

تکنیک های مقدماتی متقاعدسازی مشتری در مذاکره فروش

تکنیک های پیشرفته متقاعدسازی مشتری در مذاکره فروش

تکنیک های تشخیص و تحلیل زبان حرکات بدن مشتری در فروش بیمه های عمر



امروزه توی صنعت بیمه، دیگه مثل 10 یا 20 سال پیش نیست که موفقیت یه شرکت بیمه، به وجود یه نخبه یا مغز متفکر در رأس شرکت (به عنوان مدیرعامل) وابسته باشه! دلیل موفقیت شرکت های بیمه امروزی در حوزه فروش بیمه های عمر رو که بررسی می کنیم، میشه خیلی راحت دید که موفقیت این شرکت ها، به واسطه تلاش و کوشش شبانه روزی چندین هزار نماینده و فروشنده و بازاریاب بیمه هست که بیش از نیمی از اوقات روزانه شون رو صرف ارائه و عرضه و فروش بیمه عمر به مشتری های مختلف می کنن!
هم شرکت های بیمه و هم خود نماینده ها و فروشنده های بیمه دیگه فهمیدن که تا بیمه ای فروخته نشه، اتفاقی نمی اُفته! اما فروش بیمه، اون هم بیمه عمر، روز به روز در حال سخت تر شدنه. رقابت بین شرکت های بیمه مافوق تصورات ما، روز به روز بیشتر میشه. این رقابت اون قدر تنگاتنگ و فشرده شده که رقابت بر سر کسب رتبه اول در فروش بیمه های عمر، از سال به ماه و از ماه به هفته کشیده شده! شرکت بیمه ای که هفته گذشته دوم بوده این هفته اول میشه و اون یکی که اول بوده، هفته بعد سومه!!!
جالب اینکه مشتری ها هم نسبت به گذشته، به مذاکره گران بهتر و ورزیده تری تبدیل شدن و ترفندهایی که تا همین یکی دوسال پیش، می شد باهاشون بیمه عمر فروخت و عضویت Top انجمن MDRT رو به دست آورد، امروز دیگه با تمسخر از طرف مشتری ها رد میشن!
دلیل قدرت گرفتن مهارت های مذاکره مشتری های امروزی، دسترسی به دنیای باز و آزاد اطلاعاته. این روزها فقط کافیه مشتری یه سِرچ ساده توی گوگل انجام بده تا با چندتا کلیک ساده، پلان بیمه عمر تمام شرکت های بیمه کشور رو با هم مقایسه کنه.
مهم تر از همه اینکه، این روزها دیگه تعداد بیمه نامه های عمر فروخته شده، در وهله اولِ اهمیت قرار نمی گیره؛ بلکه میزان حق بیمه وصولی به ازای هر فروش هم به همون اندازه و حتی بیشتر، اهمیت پیدا کرده! نماینده های حرفه ای و بزرگ، امروزه خیی خوب دریافتن که حتی با تعدد بیشتر بیمه نامه های عمر، باز هم سودشون رو از دست میدن اگه نتونن متوسط حق بیمه وصولی به ازای هر فروش رو افزایش بدن. این هم ممکن نیست مگر اینکه نماینده یا فروشنده بدونه چطوری باید به بهترین نحو ممکن، با مشتری مذاکره کنه!
فشار قیمت ها، اون قدر زیاد شده که دیگه گفتن این جمله که:


«تا وقتی شخصی چیزی رو نفروشه، اتفاقی نمی اُفته!»


کل داستان رو روایت نمی کنه. ما حالا دیگه چاره ای نداریم جز اینکه این جمله رو به این شکل اصلاح کنیم که:


«تا وقتی شخصی چیزی رو با حاشیه سود بالاتر نفروشه، اتفاقی نمی اُفته!»


آنچه در مَسترکلاس اصول و فنون مذاکره حرفه ای در فروشندگی بیمه های عمر خواهید آموخت، درواقع تکنیک ها و متدهایی هست که به واسطه به کارگیری اونها در روند فروش هاتون، متوسط حق بیمه وصولی به ازای هر فروش تون به شکلی چشمگیر افزایش پیدا کنه…


مسئول یا دبیر همایش: سرکار خانم دیبا دربخش
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 469
برچسب ها: