نخستین کارگاه آموزشی مدیریت پیشرفته کافی شاپ(با رویکرد مدیریت اجرایی و جذب و حفظ مشتری
دسته: کسب و کار و مدیریت
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

[دوره آموزشی]
تهران - دانشگاه شهید بهشتی
برگزارکننده: گروه سوزیانا و کلینیک کسب و کار با همکاری و مشارکت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ریز
تاریخ شروع: دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
تلفن تماس با دبیرخانه: 88647886
نمابر:
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: suziana.co@gmail.com
رویکرد مدیریت اجرایی/وظایف و ویژگی های یک مدیر موفق در این صنف
باید ها و نبایدها
بازاریابی نوین
مدل AIDA
زبان بدن
اصول میزبانی و پذیرایی
چگونگی تاسیس یک کافی شاپ موفق
و….
کارگاه مدیریت پیشرفته کافی شاپ، برای اولین بار در ایران، با رویکرد مدیریت اجرایی و جذب و حفظ مشتری،جهت افزایش فروش و ثروت آفرینی در این حرفه و صنایع مرتبط. با رایه مدرک معتبر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (عالی ترین نهاد مدیریتی کشور)
آیا می دانستید طبق تحقیقات به عمل آمده بیش از 60 در صد کافی شاپ ها ،حتی دوازده ماه هم دوام نمی آورند و یا در مدت زمان کوتاهی با افت شدید فروش و ریزش مشتری مواجه میشوند؟ دلیل چیست؟
مهمترین علل وقوع این آمار ناگوار را در دلایل زیر می توان یافت:
1-اشتباهات فاحش و جبران ناپذیر در مدیریت داخلی کافی شاپ.
2- عدم آگاهی از ریزه کاری ها و باید و نباید های کافه داری و اصول میزبانی.
3- عدم اطلاع از وظایف و ویژگی های مدیر کافی شاپ.
4-ضعف در ارتباط با مشتری.
5-عدم آگاهی از شیوه های نوین جذب و حفظ مشتری.
6-عدم شناخت مشتری و نیاز های او.
و …
چرا شرکت در این کارگاه آموزشی ضروری به نظر می رسد؟
*افزایش تقاضا با توجه به رشد سریع فرهنگ مصرف قهوه و کافه نشینی در ایران.
*حرفه ای تر شدن مشتری های کافی شاپ ها و بالا رفتن سطح توقع آنها در دریافت سرویس .
*سهل الوصول شدن کارآفرینی در این صنف.
*ورود هر دو قشر آماتور و حرفه ای به این صنف.
*تمایل بیشتر افراد به برگزاری جلسات و قرار های کاری در کافی شاپ به علت افزایش سرسام آور هزینه های دفتر داری.
*افزایش ورود توریست های خارجی (باتوجه به آمار سازمان گردشگری) به دلیل افزایش تمایل آنها در دو سه سال اخیر ،به ویژه پس از اجرای” برجام” .
*عادت و فرهنگ کافه گردی و کافه نشینیِ بیشتر در گردشگران غیر ایرانی.
آیا می دانستید طبق تحقیقات به عمل آمده بیش از 60 در صد کافی شاپ ها ،حتی دوازده ماه هم دوام نمی آورند و یا در مدت زمان کوتاهی با افت شدید فروش و ریزش مشتری مواجه میشوند؟ دلیل چیست؟
مهمترین علل وقوع این آمار ناگوار را در دلایل زیر می توان یافت:
1-اشتباهات فاحش و جبران ناپذیر در مدیریت داخلی کافی شاپ.
2- عدم آگاهی از ریزه کاری ها و باید و نباید های کافه داری و اصول میزبانی.
3- عدم اطلاع از وظایف و ویژگی های مدیر کافی شاپ.
4-ضعف در ارتباط با مشتری.
5-عدم آگاهی از شیوه های نوین جذب و حفظ مشتری.
6-عدم شناخت مشتری و نیاز های او.
و …
چرا شرکت در این کارگاه آموزشی ضروری به نظر می رسد؟
*افزایش تقاضا با توجه به رشد سریع فرهنگ مصرف قهوه و کافه نشینی در ایران.
*حرفه ای تر شدن مشتری های کافی شاپ ها و بالا رفتن سطح توقع آنها در دریافت سرویس .
*سهل الوصول شدن کارآفرینی در این صنف.
*ورود هر دو قشر آماتور و حرفه ای به این صنف.
*تمایل بیشتر افراد به برگزاری جلسات و قرار های کاری در کافی شاپ به علت افزایش سرسام آور هزینه های دفتر داری.
*افزایش ورود توریست های خارجی (باتوجه به آمار سازمان گردشگری) به دلیل افزایش تمایل آنها در دو سه سال اخیر ،به ویژه پس از اجرای” برجام” .
*عادت و فرهنگ کافه گردی و کافه نشینیِ بیشتر در گردشگران غیر ایرانی.

مسئول یا دبیر همایش: گروه سوزیانا
امکان ارسال مقاله: بله
بازدید: 1051