کارگاه آموزشی راه اندازی باشگاه مشتریان بر مبنای گیمیفیکیشن

دسته: کسب و کار و مدیریت
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
customer club
[دوره آموزشی]
تهران - دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
برگزارکننده: اتاق مدیریت ارتباط با مشتری

تاریخ شروع: پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - تاریخ پایان: پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

تلفن تماس با دبیرخانه: 88544917
نمابر:
آدرس وب سایت: evnd.co/U3W5F
آدرس ایمیل: crmroom.edu@gmail.com

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور؛ کارگاه آموزشی راه اندازی باشگاه مشتریان بر مبنای گیمیفیکیشن در تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۸ در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار می گردد. علاقمندان جهت شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند ازطریق سایت این دوره می توانند اقدام به ثبت نام نمایند .

 

سرفصل مطالب کارگاه :

۱. چیستی و هستی وفاداری مشتری
۲. پنج شیوه ی اندازه گیری وفاداری مشتری
۳. تئوری تفریح در تهییج مشتریان
۴. شناخت بازی و تئوری بازی ها
۵. شرحی بر تعادل نش NASH در بازی ها
۶. هشت وجهی مارچفسکی در طبقه بندی مشتریان
۷. مکانیک های Gamification در طراحی ساختار امتیازی باشگاه
۸. ساختار سناریوی باشگاه مشتریان
۹. برنامه ریزی رونمایی از باشگاه مشتریان
۱۰. مدیریت کمپین های باشگاه بر مبنای Gamification
۱۱. مدیریت داده های باشگاه
۱۲. طرح توسعه ی باشگاه مشتریان

 





مسئول یا دبیر همایش: سرکار خانم شکری
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 462
برچسب ها: