کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد بازار ایران

دسته: کسب و کار و مدیریت
پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷
CRM in Iran's Market
[دوره آموزشی]
تهران - دانشگاه تهران
برگزارکننده: دپارتمان تجارت و بازرگانی گروه مطالعات پیمانکاری

تاریخ شروع: پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - تاریخ پایان: پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷

تلفن تماس با دبیرخانه: 66506156 و 66536984
نمابر: 89782934
آدرس وب سایت: evand.com/events/ws5
آدرس ایمیل: iran.imc.training@gmail.com

su_box title=”به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور” box_color=”#0f71ee”]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور ؛ کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد بازار ایران در تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار می گردد. علاقمندان جهت ثبت نام در این رویداد می توانند از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام و شرکت در این برنامه نمایند .

[/su_box]
سرفصل دوره

۱. مزایا، چالش ها و موانع پیاده سازی نظام CRM موفق در سازمان های ایرانی
۲. نقش CRM در فرایند بازاریابی و فروش مجدد
۳. بررسی شیوه های پایش و آگاهی از نظرات مشتریان
۴. طبقه بندی انواع مشتریان (الزامات، ساختار و کارکردها)
۵. تشریح مدل های رضایتمندی و وفاداری مشتری: مدل Gap, Kano و…
۶. تشریح تکنیک¬های کمی سنجش رضایت مشتریان (CSM)
۷. بررسی نمونه های موفق



پوستر دوره



مسئول یا دبیر همایش: آقای دوراندیش
امکان ارسال مقاله: خیر
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 275
برچسب ها: