دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی

دسته:
بدون دیدگاه
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی



توضیحات تکمیلی:

دومین کنفرانس مدیریت بازارایابی با محوریت تبلیغات امسال در روزهای 26 و 27 بهمن­ ماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. در این کنفرانس سعی شده ­است مباحثی از مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات به عنوان محور ویژه کنفرانس، در سطوح دانشگاهی، فعالان بازار و صنعت و دانشجویی(در قالب مقالات) پوشش داده شوند. همچنین تلاش ما برآن است که از طریق کمیته علمی که از میان اعضاء هیأت علمی دانشگاه­های برتر کشور انتخاب و دعوت شده­ اند، سطح علمی و آکادمیک مدیریت بازاریابی و تبلیغات در قالب محورهای کنفرانس تقویت شده و مباحث غنی­ شده­ی نظری و کاربردی در شکل سخنرانی و کارگاه­های آموزشی با شرکت­ کنندگان به اشتراک­ گذارده شوند. چراکه تولید و توسعه دانش همواره جزء وظایف اصلی و چالش­های روزمره نهادهای دانشگاهی و بالاخص دانشگاه تهران بوده و هست. از سوی دیگر سهم یا نقش چشمگیر فعالان صنعت و بازار در کاربرد دانش نظری و همچنین تولید دانش ضمنی و تجربی را در این میان با توجه به رشد سریع تکنولوژی، فناوری ارتباطات و اطلاعات هوشمندی مخاطبان و مشتریان، پیچیدگی­های محیطی و در نهایت رقابت شدید، نمی­توان نادیده­ گرفت. لذا در این کنفرانس تلاش شده است که از فعالان صنعت بازاریابی و تبلیغات چه در موقعیت آژانس­ها و کانون­های تبلیغاتی و چه در سمت مدیران بازاریابی و تبلیغات سازمان­های داخلی و خارجی موفق و روزآمد به عنوان مصرف­ کنندگان و سفارش­ دهندگان خدمات آژانس­های مذکور، در جهت بهره­ مندی و تسهیم دانش، مهارت و تجربیات ایشان در قالب سخنرانی­ها و کارگاه­های آموزشی دعوت به­ عمل آید.
بنابراین، مهمترین هدف کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات در کنار اهدافی چون تولید و نشر دانش در حوزه آکادمیک و تسهیم دانش ضمنی و کاربردی فعالان صنعت بازاریابی ، تقویت ارتباطات مؤثر میان حوزه دانشگاهی و آکادمیک مدیریت بازاریابی با حوزه بازار و فعالان صنعتی این مقوله می­باشد.



مسئول یا دبیر همایش: رئیس کنفرانس: دکتر هاشم آقازاده
امکان ارسال مقاله: بله
نوشته شده توسط:حمیدرضا قبادی - 4 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 416
برچسب ها: