رویدادیار

معرفی رویدادیار
پایگاه اطلاع رسانی رویداد های علمی کشور به عنوان قوی ترین و معتبرترین پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای کشور وظیفه خود می داند تا از کلیه امکانات خود در جهت اطلاع رسانی،کمک به برگزاری بهتر رویدادها استفاده نماید. به این منظور بخشی را با عنوان “رویدادیار” ویژه ذی نفعان رویدادها ایجاد نموده است تا به رویداد ها کمک نماید، اطلاعات، اخبار و اطلاعیه ها، فراخوان و … خود را به طور هدفمند و کاربردی به مخاطبان و بازار هدف خود ارسال نماید.

 

رویدادخبر

رویداد خبر یک روابط عمومی و دبیرخانه دیجیتال می باشد که پس از نمایه شدن رویداد در پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور کارشناسان بخش برندینگ و روابط عمومی راهکارهای موثر و جامعی را جهت حضور در رسانه های مرتبط ارائه خواهند داد. لازم به ذکر است این سرویس ویژه رویدادها با ویژگی های خاص می باشد.

از مهمترین مزایای این سرویس:

  • رویداد خبر امکان ارتباط ساده‌ی رویداد شما با طیف وسیعی از رسانه‌ها و دیده شدن در آن‌ها را فراهم می‌کند.
  • ارتباط موثر با مخاطبان رویدادتان
  • بالابردن تاثیرات رویداد خود از طریق نشر اخبار رویداد
  • استفاده از رسانه های مطرح کشور با هزینه بسیار مناسب

جهت سفارش یا کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با شماره تلفن ۸۸۲۲۰۷۱۹ و یا پست الکترونیک allconferences.ir@gmail.com تماس حاصل فرمایید.

 

لیست تعدادی از مشتریان سرویس رویداد خیر

  • دبیرخانه کنفرانس مدیریت دولتی
  • دبیرخانه کنفرانس مدیریت منابع انسانی
  • دبیرخانه جایزه تحول دیجیتال
  • دبیرخانه کنفرانس سیستم های اطلاعاتی
  • دبیرخانه کنفرانس مدیریت استراتژیک
  • نشست خبری شرکت کامویوا
  • آکادمی استراتژی
  • نشست خبری مدل بومی مدیریت پروژه (النا)

از مهمترین مزایای این سرویس:

  • رویداد خبر امکان ارتباط ساده‌ی رویداد شما با طیف وسیعی از رسانه‌ها و دیده شدن در آن‌ها را فراهم می‌کند.
  • ارتباط موثر با مخاطبان رویدادتان
  • بالابردن تاثیرات رویداد خود از طریق نشر اخبار رویداد
  • استفاده از رسانه های مطرح کشور با هزینه بسیار مناسب

کمپین های ایمیلی

پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور بیش از ۱۵ سال مشغول به فعالیت است و تعداد زیادی از مدیران، کارشناسان،اساتید دانشگاهها و دانشجویان این وب سایت را دنبال کرده و از آخرین رویدادهای علمی کشور از طریق این وب سایت مطلع می شوند.

ارسال یک ایمیل به جامعه ای از کاربران بصورت هدفمند جهت معرفی کنفرانس،همایش و یا دوره آموزشی و یا معرفی خدمات مرتبط و تشویق مشتری جهت بازدید از آن مانند ارسال یک نامه فروش، یک خبرنامه ، یک پیام پشتیبانی یا حتی یک سؤال قسمتی از بازاریابی با ایمیل است، ارتباط با مشتری از طریق ایمیل یکی از روشهای معرفی محصول و یا خدمات به کاربران است.

در Allconferences ایمیل های شما از طریق معتبر ترین سرویس های بین المللی ارسال می شوند که باعث دستیابی به حداکثر نرخ ارسال به اینباکس کاربران می شود. استفاده از این سرویس دهندگان همچنین امکان ارائه گزارش های دقیق از نتایج ارسال را فراهم می کند. همچنین بانک های ایمیل تخصصی ما در حوزه های مختلف دغدغه شما را برای داشتن جامعه مخاطب هدفمند از بین می برد.

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین انتخاب ها برای تبلیغات در اینترنت باشد.

 

لیست بانک های اطلاعاتی “پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور”

  • اساتید و دانشجویان دانشگاه های کشور به تفکیک رشته تحصیلی
  • رویدادهای برگزار شده برتر کشور
  • بانک اطلاعاتی نمایشگاه های تخصصی ؛ نفت، گاز، پتروشیمی، طلا و جواهر، الکامپ، صنعت، هتلداری، مبلمان، پزشکی، آزمایشگاهی، غذا، ایران هلث، کاشی و سرامیک، بورس، بانک و بیمه و …
  • علاقه مندان و شرکت کنندگان در رویدادهای داخلی و خارجی
  • بانک اعضای پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور
  • بانک اطلاعاتی سازمان های دولتی و خصوصی

لازم به ذکر می باشد اطلاعات بانک های اطلاعاتی فوق بطور پروفایل کامل به تفکیک می باشد و ارسال ایمیل به بانک های اطلاعاتی فوق بصورت شخصی و با نام هر یک از افراد ارسال می گردد.

کمپین های شبکه های اجتماعی

طراحی و اجرای کمپین های شبکه ها اجتماعی یکی از ابزار عناصر ۲۱ گانه بازاریابی اینترنتی است که امروزه در تدوین برنامه بازاریابی بسیاری از شرکت های پیشرو جایگاه اثربخشی دارد. این ابزار فقط به ایجاد یک پیج و ارائه مطالب بدون هدف و برنامه در آن ختم نمی شود . بازاریابی شبکه های اجتماعی می تواند در کنار سایر تکنیک های بازاریابی اینترنتی مانند ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات اینترنتی ، بازاریابی محتوا ، طراحی وب سایت ، تبلیغات کلیکی و … یکی از گزینه های جذب بازدید کننده به سایت شده و درنتیجه تاثیر مستقیمی بر سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد گذاشت. بر اساس آمارها  ۹۷% جست‌وجوهای کاربران در شبکه‌های اجتماعی به کسب‌وکارها و فروشگاه‌های آنلاین مربوط می‌شود. همچنین ۶۵ % مدیران ارشد شرکت‌ها اعلام کرده اند که از ابزارهای مخصوص رسانه‌های اجتماعی برای فهم هرچه بهتر بازار استفاده می‌کند . مرکز ارتباطات Annenberg وابسته به دانشگاه پنسیلوانیا مطالعه ای را درباره حضور شبکه های اجتماعی در ایران انجام داد که بر اساس آن گفته می شود که ایرانی ها با حدود ۱۲% بزرگترین مشترکان سرویس پیام رسان وایبر ، پس از امریکایی ها با ۸% قرار گرفته اند. همچنین گفته شد ۹۷ % کاربران ایرانی با رایانه شخصی،۳۳ % با تلفن همراه و ۱۶ % هم به کمک تبلت از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. بیشتر این افراد در منزل خود خدمات شبکه های اجتماعی را مورد استفاده قرار می دهند و ۴۲ % هم در محل کار در این فضا حضور می یابند.

بیش از ۴۰ % شرکت های گروه فورچون (۵۰۰ کمپانی برترجهان) موفقیت خود نزد مشتریان را مدیون حضور در شبکه‌های اجتماعی می‌دانند.
آمار جهانی استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی
  •  ۷۳٪ از کاربران اینترنت جهان در شبکه‌های اجتماعی هم حضور دارند
  •  ۷۱٪ کاربران از طریق دستگاه‌های همراه خود به شبکه‌های اجتماعی می‌آیند (در ایران ۳۳%)
  •  ۲۹% کلیک‌ها روی تبلیغات شبکه‌های اجتماعی در دستگاه‌های موبایلی انجام می‌شود.
  •  ۳۱ % سازمان‌ها قصد دارند بودجه خود برای تبلیغات در نسخه موبایلی شبکه‌های اجتماعی را افزایش دهند.
  •  ۴/۲ میلیارد نفر از دستگاه موبایلی خود برای ورود به شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند
  • ۶۸ % مشتریان قبل خرید کالا محصول یا خدمات مورد نظر خود را روی شبکه اجتماعی بررسی می‌کنند. زنان بیش از مردان صفحات مربوط به برندها در شبکه‌های اجتماعی را نگاه می‌کنند.
پیشنهاد ما
  • تدوین استراتژی شبکه‌های اجتماعی
  • راه اندازی اکانت های تمامی شبکه های اجتماعی
  • مانیتورینگ و ارائه آمار و تحلیل گزارش های رفتار شناسی مخاطبان
  • طراحی عناصر هویت بصری مرتبط با فضای گرافیکی هر شبکه
  • ارائه برنامه کاربردی و اثربخش جهت اجرای کمپین های شبکه های اجتماعی

تبلیغات بنری

این نوع تبلیغ در واقع  تبلیغات بیلبوردی  در فضای آنلاین است که بهترین گزینه برای به  خاطر سپاری برند شما  می باشد.

برای برگزار کنندگان رویدادها هزینه پایین تبلیغات مهم ترین و کلیدی ترین موضوع برای استفاده از تبلیغات آنلاین است. در تبلیغات بنری می توانید انواع تصاویر و متن های خود را در قالب یک بنر به نمایش بگذارید. بنر ها سایز های مختلفی دارند که عملا ساخت آن ها هزینه چندانی به دنبال ندارد. قرار دادن آن ها در پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور نیز هزینه های قابل قبولی به صورت ماهانه به همراه دارد که از مهم ترین مزایای استفاده از تبلیغات بنری می باشد.

با قراردادن بنر رویداد خود در این وب سایت تعداد زیادی از مخاطبان از رویداد شما بازدید خواند کرد.

فکس برای رویداد

اغلب رویدادها به عنوان یک حرکت علمی رسمی نیازمند معرفی به شرکت ها و سازمانهای دولتی به صورت رسمی و اداری هستند، ارسال نامه رسمی بسیار مهم و حیاتی می باشد.

پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور با توجه به ارتباط خود با اکثر سازمانهای دولتی و خصوصی،صنایع ، بانکها و… این امکان را برای رویدادها فراهم نموده است تا معرفی رویداد خود را به همراه یک نامه رسمی خطاب به مدیران ارشد سازمانها از طریق فکس ارسال نمایند.

از مهمترین ویژگی های این سیستم:

  • صرفه جویی در زمان
  • ارسال نامه معرفی رویداد به صورت رسمی از طریق فکس
  • سرعت بالا با توجه به ارسال فکس از بیش از ۱۰ شماره به صورت اینترنتی می تواند در زمان کوتاهی اطلاعات شما برای بخش بزرگی از شرکت ها ارسال شود.
  • موثر بودن: با توجه به دسته بندی تخصصی شماره ها و بانک های اطلاعاتی و به روز بودن آنها این روش اطلاع رسانی از طریق این سیستم بسیار موثر خواهد بود.
  • گزارش دهی لحظه ای: شما می توانید کلیه گزارش های ارسال خود را به صورت آنلاین دریافت نمایید.