اولین همایش مدیریت کیفیت فراگیر TQM

[کنفرانس،همایش، سمینار]
رشت - سالن همایش پارک علم و فناوری
برگزارکننده:
تاریخ شروع: چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۰ - تاریخ پایان: پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۰
تلفن تماس با دبیرخانه: 7225044-0131
نمابر: 7226040-0131
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: INFO@GBPM.IR
• اقتصادی اجرای مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها
• ابزار های ۱۴ گانه مدیریت کیفیت
• جایزه کیفیت دمینگ ، موتور محرک انقلاب در کیفیت
• مدیریت کیفیت فراگیر و تحول استرانژیک
• مدیریت کیفیت فراگیر با رویکرد رضایت مشتری با کامترین هزینه
• بهبود مستمر در سیستم مدیریت کیفیت
• بهره وری در سازمانها به کمک مدیریت کیفیت فراگیر
• نظام مشارکت و افزایش روحیه کارکنان در مدیریت کیفیت فراگیر
• مدیریت کیفیت و لزوم تغییرات فرهنگی
• تأثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت کیفیت جامع
• مدیریت کیفیت از دیدگاه استانداردهای جهانی ( iso 9001 )
• مدیریت کیفیت فراگیر و تولید ناب
• نقش نگهداری و تعمیرات مدیریت کیفیت فراگیر
• مدیریت کیفیت فراگیر و خود کنترلی
• گسترش عملکرد کیفیت (QFD)در مدیریت کیفیت
• تجزیه و تحلیل خرابیها و آثار آن در فرآیند و طراحی ( FMEA – PFMEA – DFMEA )
• نقش آموزش در کیفیت
• نظام های نوین کیفیت ( EFQM – ۶ SIGMA و … )
• آشنایی شرکت کنندگان با مباحث نوین مدیریت کیفیت ( شش سیگما ، EFQM و … )
• آشنايي سازمانها با فعالان و متخصصين حوزه مدیریت کیفیت داخل کشور
• دست يابي به راهكارهاي اجرايي بهبود وضعیت کیفی محصولات و ارائه خدمات در صنایع کشور
• افزايش سطح مهارت متوليان کیفیت در كارخانجات و سازمانها
• آشنایی سازمانها با نحوه انتخاب نرم افزار مناسب کیفیت و شرکتهای فعال در این زمینه
• آشنایی سازمانها با مبحث نت کیفیتی ( QM ) و تاثیر آن در کاهش ضایعات حاصل از خرابی ماشین آلات
• آشنایی استقرار یک سیستم مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانهای ایرانی
• آشنایی با روشهای کاهش هزینه و افزایش بهره وری به کمک بهبود کیفیت محصول / خدمات
• بسترسازی فرهنگ مشارکت در راستای حذف ضایعات ، کاهش هزینه و افزایش انگیزش کارکنان

مسئول یا دبیر همایش: مهندس فاطمه کاردان
امکان ارسال مقاله: بله