دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی و جشنواره تبلیغات خلاق

دسته: کسب و کار و مدیریت
سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
Marketing Management Conference
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
برگزارکننده: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

تاریخ شروع: سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵

تلفن تماس با دبیرخانه: 02188220537 - 02188229901
نمابر: 02189773002
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@marketingmanagement.ir

– مدیریت یکپارچه ارتباطات بازاریابی (IMC)
– تبلیغات دیجیتال/الکترونیکی(اینترنت، موبایل، شبکه های اجتماعی، گیمیفیکیشن و …)
– مدیریت رسانه و تبلیغات(محیطی، چاپی و …)
– بودجه بندی تبلیغات
– تبلیغات و مسئولیت های اجتماعی
– تبلیغات رسانه های اجتماعی (Social Media)
– ارزیابی اثربخشی تبلیغات
– نقش بازاریابی حسی و تجربی در تبلیغات
– کاربرد علوم شناختی در تبلیغات (۰نورومارکتینگ)
– تبلیغات سیاسی
– تبلیغات فرهنگی و مذهبی
– مدیریت کمپین های تبلیغاتی
– مدیریت روابط عمومی
– بازاریابی محتوا، خلاقیت و ایده پردازی در تبلیغات
– بازاریابی موبایلی
– رفتار مصرف کننده، روانشناسی و جامعه شناسی تبلیغات
– تبلیغات بین المللی
– تبلیغات در نقطه فروش (POP)
– تحقیقات بازاریابی تجربی
– الگوبرداری در تبلیغات
– مرچندایزینگ
– Sales Promotion

جهت کسب اطلاعات بیشتر  و شرکت در جشنواره تبلیغات به روی لینک ذیل کلیک نمایید

جشنواره تبلیغات خلاق



دومین کنفرانس مدیریت بازارایابی با محوریت تبلیغات امسال در روزهای 26 و 27 بهمن­ ماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. در این کنفرانس سعی شده ­است مباحثی از مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات به عنوان محور ویژه کنفرانس، در سطوح دانشگاهی، فعالان بازار و صنعت و دانشجویی(در قالب مقالات) پوشش داده شوند. همچنین تلاش ما برآن است که از طریق کمیته علمی که از میان اعضاء هیأت علمی دانشگاه­های برتر کشور انتخاب و دعوت شده­ اند، سطح علمی و آکادمیک مدیریت بازاریابی و تبلیغات در قالب محورهای کنفرانس تقویت شده و مباحث غنی­ شده­ی نظری و کاربردی در شکل سخنرانی و کارگاه­های آموزشی با شرکت­ کنندگان به اشتراک­ گذارده شوند. چراکه تولید و توسعه دانش همواره جزء وظایف اصلی و چالش­های روزمره نهادهای دانشگاهی و بالاخص دانشگاه تهران بوده و هست. از سوی دیگر سهم یا نقش چشمگیر فعالان صنعت و بازار در کاربرد دانش نظری و همچنین تولید دانش ضمنی و تجربی را در این میان با توجه به رشد سریع تکنولوژی، فناوری ارتباطات و اطلاعات هوشمندی مخاطبان و مشتریان، پیچیدگی­های محیطی و در نهایت رقابت شدید، نمی­توان نادیده­ گرفت. لذا در این کنفرانس تلاش شده است که از فعالان صنعت بازاریابی و تبلیغات چه در موقعیت آژانس­ها و کانون­های تبلیغاتی و چه در سمت مدیران بازاریابی و تبلیغات سازمان­های داخلی و خارجی موفق و روزآمد به عنوان مصرف­ کنندگان و سفارش­ دهندگان خدمات آژانس­های مذکور، در جهت بهره­ مندی و تسهیم دانش، مهارت و تجربیات ایشان در قالب سخنرانی­ها و کارگاه­های آموزشی دعوت به­ عمل آید.
بنابراین، مهمترین هدف کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات در کنار اهدافی چون تولید و نشر دانش در حوزه آکادمیک و تسهیم دانش ضمنی و کاربردی فعالان صنعت بازاریابی ، تقویت ارتباطات مؤثر میان حوزه دانشگاهی و آکادمیک مدیریت بازاریابی با حوزه بازار و فعالان صنعتی این مقوله می­باشد.

 



مسئول یا دبیر همایش: رئیس کنفرانس: دکتر هاشم آقازاده
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 4132
برچسب ها: