دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی و جشنواره تبلیغات خلاق

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
برگزارکننده: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
تاریخ شروع: سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
تلفن تماس با دبیرخانه: 02188220537 - 02188229901
نمابر: 02189773002
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@marketingmanagement.ir
– مدیریت یکپارچه ارتباطات بازاریابی (IMC)
– تبلیغات دیجیتال/الکترونیکی(اینترنت، موبایل، شبکه های اجتماعی، گیمیفیکیشن و …)
– مدیریت رسانه و تبلیغات(محیطی، چاپی و …)
– بودجه بندی تبلیغات
– تبلیغات و مسئولیت های اجتماعی
– تبلیغات رسانه های اجتماعی (Social Media)
– ارزیابی اثربخشی تبلیغات
– نقش بازاریابی حسی و تجربی در تبلیغات
– کاربرد علوم شناختی در تبلیغات (۰نورومارکتینگ)
– تبلیغات سیاسی
– تبلیغات فرهنگی و مذهبی
– مدیریت کمپین های تبلیغاتی
– مدیریت روابط عمومی
– بازاریابی محتوا، خلاقیت و ایده پردازی در تبلیغات
– بازاریابی موبایلی
– رفتار مصرف کننده، روانشناسی و جامعه شناسی تبلیغات
– تبلیغات بین المللی
– تبلیغات در نقطه فروش (POP)
– تحقیقات بازاریابی تجربی
– الگوبرداری در تبلیغات
– مرچندایزینگ
– Sales Promotion
جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره تبلیغات به روی لینک ذیل کلیک نمایید
دومین کنفرانس مدیریت بازارایابی با محوریت تبلیغات امسال در روزهای 26 و 27 بهمن ماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. در این کنفرانس سعی شده است مباحثی از مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات به عنوان محور ویژه کنفرانس، در سطوح دانشگاهی، فعالان بازار و صنعت و دانشجویی(در قالب مقالات) پوشش داده شوند. همچنین تلاش ما برآن است که از طریق کمیته علمی که از میان اعضاء هیأت علمی دانشگاههای برتر کشور انتخاب و دعوت شده اند، سطح علمی و آکادمیک مدیریت بازاریابی و تبلیغات در قالب محورهای کنفرانس تقویت شده و مباحث غنی شدهی نظری و کاربردی در شکل سخنرانی و کارگاههای آموزشی با شرکت کنندگان به اشتراک گذارده شوند. چراکه تولید و توسعه دانش همواره جزء وظایف اصلی و چالشهای روزمره نهادهای دانشگاهی و بالاخص دانشگاه تهران بوده و هست. از سوی دیگر سهم یا نقش چشمگیر فعالان صنعت و بازار در کاربرد دانش نظری و همچنین تولید دانش ضمنی و تجربی را در این میان با توجه به رشد سریع تکنولوژی، فناوری ارتباطات و اطلاعات هوشمندی مخاطبان و مشتریان، پیچیدگیهای محیطی و در نهایت رقابت شدید، نمیتوان نادیده گرفت. لذا در این کنفرانس تلاش شده است که از فعالان صنعت بازاریابی و تبلیغات چه در موقعیت آژانسها و کانونهای تبلیغاتی و چه در سمت مدیران بازاریابی و تبلیغات سازمانهای داخلی و خارجی موفق و روزآمد به عنوان مصرف کنندگان و سفارش دهندگان خدمات آژانسهای مذکور، در جهت بهره مندی و تسهیم دانش، مهارت و تجربیات ایشان در قالب سخنرانیها و کارگاههای آموزشی دعوت به عمل آید.
بنابراین، مهمترین هدف کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات در کنار اهدافی چون تولید و نشر دانش در حوزه آکادمیک و تسهیم دانش ضمنی و کاربردی فعالان صنعت بازاریابی ، تقویت ارتباطات مؤثر میان حوزه دانشگاهی و آکادمیک مدیریت بازاریابی با حوزه بازار و فعالان صنعتی این مقوله میباشد.
مسئول یا دبیر همایش: رئیس کنفرانس: دکتر هاشم آقازاده
امکان ارسال مقاله: بله