دومین کنفرانس ملی طراحی خدمات

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - سالن شهید قندی ، سازمان فناوری اطلاعات، خیابان شریعتی پایین تر از پل سیدخندان
برگزارکننده: گزارشگر طراحی صنعتی
تاریخ شروع: پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - تاریخ پایان: پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
تلفن تماس با دبیرخانه: ۰۲۱-۸۸۹۶۷۸۲۲
نمابر: ۰۲۱-۸۸۹۶۷۸۲۲
آدرس وب سایت: iransdc.ir
آدرس ایمیل: tehransdc@gmail.com
محورهای کنفرانس:
۱⃣- طراحی خدمات و کسب و کارهای الکترونیک
۲⃣- طراحی خدمات و گردشگری
۳⃣- طراحی خدمات و مدیریت شهری
با رویکرد ” طراحی خدمات و ارزش آفرینی ” تعریف گردیدند.
این کنفرانس در روز ٢٨ بهمن ماه سال جاری (نود و پنج) با حضور سخنرانان تراز اول جهانی و ایرانی و در جمع صاحبان کسب و کارهای خدماتی، اساتید دانشگاه و علاقه مندان به مباحث تفکر طراحی، اقتصاد خدماتی، طراحی خدمات، بهبود تجربه مشتری و … برگزار خواهد شد.
نکویی دبیر دومین کنفرانس ملی طراحی خدمات در این باره گفت : در حال حاضر بیش از 52 درصد از تولید ناخالص داخلی (GDP) ایران در حوزه اقتصاد خدماتی است و طبق پیش بینی اکونومیست تا سال ٢٠٢٠ رشد حوزه اقتصاد خدماتی به 6.5 درصد خواهد رسید. مجموعهها و کسب و کارهای مختلف برای برندینگ، طراحی محصول، طراحی داخلی و … زمان، هزینه و انرژی خوبی صرف می کنند، در حالیکه همواره خدمات پروسهای اتفاق افتادنی دیده میشود و توجهی به طراحی آن و نتایجی که یک خدمات طراحی شده می تواند برای ارتقای جایگاه برند و تجربه مشتری داشته باشد، نمی شود.
وی با اشاره به اینکه در تمامی جوامع پیشرفته توجه خاصی به طراحی خدمات ارایه شده از سوی دولت و کسب و کارها صورت می گیرد و برای بهبود تجربه کاربری، رقابت و ماندگاری تلاش می کنند، بیان نمود که با توجه به شرایط روز و چشم انداز کشور سه محور:
1⃣- طراحی خدمات و کسب و کارهای الکترونیک
2⃣- طراحی خدمات و گردشگری
3⃣- طراحی خدمات و مدیریت شهری
با رویکرد ” طراحی خدمات و ارزش آفرینی ” تعریف گردیدند.
در دومین کنفرانس ملی طراحی خدمات سرکار خانم بریگیت ماگر (Brigit Mager) موسس و دبیر شبکه جهانی طراحی خدمات (Service Design Network)، اولین دارنده مدرک دکترا در سرویس دیزاین و یکی از برجسته ترین و شناخته شده ترین افراد در حوزه طراحی خدمات حضور داشته و تجربیات خود را با علاقه مندان و فعالین اقتصاد خدماتی قرار خواهد داد.
دبیر دومین کنفرانس ملی طراحی خدمات همچنین از همکاری آکادمی دیزاین تلکام آلمان با این کنفرانس و حضور مدير تحقيقات و استراتژى طراحى خدمات، تلكام ديزاين- دويچه تلكام، در کنفرانس خبر داد و از تمامی علاقه مندان و فعالین حوزه کسب و کارهای خدماتی دعوت نمود تا با حضور در دومین کنفراتس ملی طراحی خدمات و استفاده از تجربیات بزرگان حوزه طراحی خدمات، سعی نمایند با بکارگیری تفکر طراحی خدمات و ابزارهای اجرایی طراحی خدمات در فعالیت اقتصادی خود، تلاش نمایند تا خدماتی بومی را در سطح استانداردهای جهانی و شایسته فرهنگ و کاربر ایرانی ارایه نمایند.
⬅️ ما معتقدیم که خدمات، طراحی شدنی است و بهبود تجربه مشتری بدون توجه به تفکر طراحی خدمات به دست نخواهد آمد.
———————————
اطلاعات بیشتر و ثبت نام:
https://goo.gl/dre4P6
مسئول یا دبیر همایش: حمیدرضا نکوئی
امکان ارسال مقاله: بله