سمینار “مدیریت تجربه مشترى”
دسته: کسب و کار و مدیریت
یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - خ طالقانی، نبش خ شهید موسوی، طبقه اول، پ175 اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران
برگزارکننده: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران
تاریخ شروع: یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - تاریخ پایان: یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
تلفن تماس با دبیرخانه: 88814042-021 و 88814041-021 (داخلی 112)
نمابر:
آدرس وب سایت: iccim-ins.ir
آدرس ایمیل:
سمینار “مدیریت تجربه مشترى”
customer experience management
چگونه با خلق “تجربه رضایت بخش” براى مشتریان
“فروش و سود” را افزایش دهیم؟
اساتید (مهندس منصور همایونی نژاد ، دکتر محمد بلوریان تهرانی)
رئوس مطالب:
اشاره كلى به بازاريابى، فروش و تبليغات (با نگرش استراتژیک) – معرفی CEM و بررسی تفاوت های آن با CRM – فرآیند اجرایی یک سفر لذت بخش برای مشتری- معرفی مدل: R-STP-MM-I-C – اندازه گیری تجربه مشتری و مدل NPS – معرفی تفاوت های بین تجربه، دانش و نگرش مشتری – پایش های CEM درگذشته، حال و آینده – فرمول ساده ایجاد ارزش برای مشتری – محاسبه شاخص رضایت مشتری CSI
بهبود تجربه مشتری- مدل شکل گیری تجربه مشتری – الگوریتم اجرایی نقشه سفر مشتری – اهداف ویژگی ها و مزایای CEM
مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: خیر
بازدید: 1969