سمینارهای آموزشی کارآفرینی اینترنتی در دانشگاه علم و فرهنگ

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - دانشگاه علم و فرهنگ
برگزارکننده: دانشگاه علم و فرهنگ
تاریخ شروع: چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ - تاریخ پایان: دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
تلفن تماس با دبیرخانه:
نمابر:
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info.farsibiz@gmail.com
کسب و کار اینترنتی خود را در دوران دانشجویی راه بیاندازید
طرح تجاری برای کسب و کارهای اینترنتی
بهینه سازی برای موتورهای جستجو
بازاریابی ایمیلی
1. کسب و کار اینترنتی خود را در دوران دانشجویی راه بیاندازید
مخاطب این سمینار عموم دانشجویان در همه سطوح هستند. سعی شده تا مفاهیم و فرایندها به زبان ساده و منطبق بر اصول علمی بطور گام به گام و کاربردی برای کسانی که اولین بار است میخواهند با کارآفرینی اینترنتی آشنا شود و در گذشته تجربه چندانی در این مورد نداشتهاند ارائه نماید. مخاطبین در این دوره با مفاهیم و تعاریف کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی، مزایای و مراحل کارآفرینی اینترنتی، مزایای راه اندازی کسب و کار در دوران دانشجویی آشنا شده و در نهایت چارچوبی برای تصمیم گیری جهت ورود به کارآفرینی اینترنتی را ایجاد مینماید. این سمینار فرصتی است برای همه دانشجویانی که در کنار تحصیل به دنبال یافتن راهی برای کسب درآمد و استقلال مالی هستند.
2. طرح تجاری برای کسب و کارهای اینترنتی
مخاطب این سمینار همه افرادی هستند که تصمیم به کارآفرینی اینترنتی گرفتهاند، حتی برخی ازآنها سایت خود را نیز راه اندازی کردهاند. تدوین طرح تجاری (Business Plan) برای هر نوع کسب و کاری بسیار حیاتی است. کسب و کارهای اینترنتی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و برای موفقیت آنها نیازمند نوشتن طرح تجاری درست و دقیق هستیم. طرح تجاری سئوالاتی است که کارآفرین باید درباره کسب و کار اینترنتی خود بدانها پاسخ دهد. بنابر این قبل از تدوین طرح باید کسب و کار اینترنتی خود را از زوایای مختلف بررسی کرده و اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند آنها بطور مکتوب در طرح تجاری تدوین نماید. اکثر منابع آموزشی (کتاب، کلاس و سایت) عمدتا ساختاری که طرح تجاری استاندارد دارد را تبیین میکنند. از این رو در این سمینار کمتر به آن اشاره شده و به جای آن به مفاهیم کلیدی که کارآفرین اینترنتی باید از آنها آگاه باشد پرداخته شود. در این سمینار سعی میگردد، در ابتدا کارآفرینی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی تبیین شوند و سپس به صورت کاربردی مفاهیم مورد نیاز برای درک جایگاه و نحوه تدوین یک طرح تجاری برای کسب و کارهای اینترنتی معرفی گردد. مخاطبین این سمینار درک صحیحی از جایگاه طرح تجاری و نحوه تدوین آن پیدا خواهند کرد.
3. بهینه سازی برای موتورهای جستجو
مخاطبین این سمینار صاحبان وبلاگها، فروشگاههای اینترنتی و سایتهایی هستند که میخواهند بازدید کننده خود را به طور رایگان افزایش دهند. شرکت کنندهها در این سمینار با فرآیند بهینه سازی، دلایل بهینه سازی، نحوه عملکرد موتورهای جستجو، انواع روش ها و استراتژی های بهینه سازی آشنا میشود. مطالب آموزشی بارها بر روی سایتهای ایرانی مختلفی آزموده شده و کاملا کاربردی هستند.
۴۳ درصد از اولین بازدیدهای اینترنتی و به طور متوسط ۷۵ الی ۸۰ درصد بازدیدهای بعدی که از یک وب سایت صورت میگیرد از درگاه موتورهای جستجو است. بنابراین اگر میخواهید در فروش خود تحول ایجاد کنید باید در نتایج جستجو باشید! حضور در نتایج جستجو بدون بهینه سازی (سئو) میسر نیست. شرکتهای بسیاری هستند که با هزینههایی گزاف سایتتان را بهینه میکنند ولی چرا با حضور در این سمینار خودتان این کار را انجام ندهید؟
4. بازاریابی ایمیلی
مخاطبین سمینار بازاریابی ایمیلی صاحبان وبلاگها، فروشگاههای اینترنتی و سایتهایی هستند که بازدید کننده دارند ولی مانند بسیاری از سایتهای ایرانی درآمد خوبی کسب نمیکنند. در این دوره مفاهیم، دلایل استفاده و هم چنین تکنیکهای بازاریابی از طریق ایمیل به مخاطبین آموزش داده میشود. مطالب کاملا کاربردی و متناسب فضای کسب و کار اینترنتی ایران تنظیم شده است. این سمینار دقیقا نشان میدهد که چرا فروش بسیاری از سایتها کم است و چگونه میتوان با پیاده سازی صحیح سیستم بازاریابی ایمیلی در سایت خودتان فروشتان را چند برابر کنید.
مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: بله