سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری و مهمان نوازی

دسته: کسب و کار و مدیریت
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
Seminar on Digital Marketing in the Tourism and Hospitality Industry
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - هتل بین المللی لاله تهران
برگزارکننده: کسب ناب / گروه بازاریابی

تاریخ شروع: چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - تاریخ پایان: جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷

تلفن تماس با دبیرخانه: 66510922 ، 66521537
نمابر: 89786148
آدرس وب سایت: https://panel.evand.com/events/tourismdm
آدرس ایمیل: sm.abtahi@gmail.com

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور؛ سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری و مهمان نوازی از تاریخ ۲۴ الی ۲۶ مرداد ماه ۱۳۹۷ در هتل لاله تهران برگزار می گردد. علاقمندان جهت شرکت در این سمینار می توانند ازطریق وب سایت این رویداد اقدام به ثبت نام نمایند.

محورهای همایش

۱.مفاهیم و تعاریف بازاریابی نوین در صنعت گردشگری و مهمان نوازی

آقای اشکان بروج – مدیر آکادمی گردشگری

۲.معرفی پلتفرم های آنلاین B2B در صنعت گردشگری و مهمان نوازی

آقای امیر حسین جعفری – مدیر عامل شرکت علاء الدین

۳.بازاریابی دیجیتال مقاصد گردشگری

آقای جعفر با پیری – دکترای مدیریت گردشگری و مترجم اصلی کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی برای مقصدهای گردشگری

۴.نقش محتوای تولید شده توسط کاربران در بازاریابی دیجیتال خدمات گردشگری و مهمان نوازی

آقای کامران عسگری – مدیر عامل وبسایت لست سکند

۵.بازاریابی دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی – ارائه تجربیات موفق در شبکه های اجتماعی

امیدرضا کاظمی – مدیر کل هتل سرای عامری‌ها

۶.چالش های دیجیتال مارکتینگ در صنعت گردشگری و مهمان نوازی

آقای مهدی عنبر- معاون سابق گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران

۷.استارتاپ‌ها و استراتژی های اثربخش بازاریابی دیجیتال در مراحل مختلف کسب و کار

خانم کتایون سپهری – مدیر عامل شتاب‌دهنده و شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه منش

۸.فرایند اجرایی و مراحل حقوقی گرفتن وب سرویس های گردشگری

آقای علی تیماج‌چی – مدیر عامل شرکت فرانگر

۹.بازاریابی و تبلیغات در صنعت هتلداری

آقای عباس بیدگلی- معاون بهره‌برداری خدمات شرکت توسعه گردشگری ایران

۱۰.ضرورت شکل گیری شرکتهای تخصصی بازاریابی و تبلیغات گردشگری

آقای محمد ابراهیم لاریجانی – مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور

برگزاری جلسات رسمی مذاکره B2B

در این جلسات مذاکره فعالان صنعت گردشگری و مهمان نوازی می توانند با حضور در میزهای مذاکره B2B با آژانس ها و شرکت های فعال در صنعت تبلیغات، بازاریابی و بازاریابی دیجیتال به صورت مستقیم مذاکره کنند.این مذاکرات مستقیم می تواند به توسعه شبکه کاری و تجاری بین فعالان صنعت بازاریابی و تبلیغات و فعالان صنعت گردشگری و مهمان نوازی بسیار موثر باشد.

کارگاه های تخصصی:

۱.آنالیتیکس و تحلیل در دیجیتال مارکتینگ (Google Analytics, Heap)

آقای میرهادی رادی – مدیر گروه بازاریابی دیجیتال و تحلیل بازار دفتر پنتد دانشگاه صنعتی شریف

۲.بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO)

آقای رضا شیرازی مفرد – موسس و مدیر وب سایت های وب ۲۴ و سئو ۲۴

۳.تبلیغات در گوگل (Google AdWords) و تبلیغات آنلاین (Online Display Advertising)

آقای امیرحسین امیری – دارای مدرک Google AdWords از گوگل

۴.بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)

آقای اشکان بروج – مدیر آکادمی گردشگری – مدرس و متخصص بازاریابی شبکه های اجتماعی

۵.بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

آقای مهدی فریمانی- دانش آموخته MBA دانشگاه صنعتی شریف

۶.بازاریابی محتوایی (Content Marketing)

آقای بابک نقاش – مدرس و مشاور ارشد تولید و بازاریابی محتوا

۷.اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)

آقای مهدی فروغی – دانش آموخته MBA دانشگاه صنعتی شریف – مدیر بازاریابی بیمیتو

۸.ویدیو مارکتینگ (Video Marketing)



پوستر سمینار



مسئول یا دبیر همایش: سید مهدی ابطحی
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1111
برچسب ها: